Gangguan Kembali

53 6 0
                                    

Malam pun tiba, namun Laikha masih terjaga di wad nya "macam mana aku boleh selamat dari tempat tu? kenapa hantu tu tak bunuh aku?" Bisik hati Laikha yg kebingungan, tiba2 Laikha terdengar seperti pintu wad nya di buka, dengan segera Laikha melihat ke arah pintu namun kelihatan pintu itu tidak terbuka "siapa tu" jertit Laikha "ni mesti doktor tu kn umur dh 20 tahun tapi perangai macam budak2" sentap Laikha, tiba2 lampu wad Laikha terpadam membuat kn Laikha berasa seram sejuk "doktor tak kelakar lahh" sentap Laikha lagi namun tidak di balas oleh siapa2.

Laikha mula turun dari katil nya lalu hendak keluar dari wad itu, namun pintu wad itu tiba2 terkunci dari luar "siapa dekat luar tu tolong bukak" jerit Laikha sambil memukul2 pintu itu agar di dengari orang namun keadaan di luar wad begitu sunyi. "Tolong" kata Laikha yg semakin lemah namun tiada siapa yg mendegar panggilan nya. Tiba2 pintu nya di buka oleh seorang doktor lelaki iaitu Dr. Denny.

Wanna menerima panggilan, dengan segera Wanna menjawab panggilan itu "Wanna saya rasa awak kena datang sini" kata Dr. Denny "kenapa? Apa yg dh berlaku doktor?" Soal Wanna "sebaik nya awak datang sini dengan segera" kata Dr. Denny itu.

Di hospital Wanna segera betemu dengan Dr. Denny "kalian ada masalah ke?" Tanya Dr. Denny dengan riaksi muka nya yg serius "ap-apa maksud do-doktor?" tanya Wanna yg tergagp "tadi malam Laikha kena ganggu, tapi saya tak pasti apa yg ganggu dia? Ada sesuatu kerr yg berlaku yg menyebab kn Laikha kemo 2 tahun?" Tanya Dr. Denny

"se-sebenarnya kami telah melakukan sesuatu yg tiada orang lain yg boleh tolong kami" kata Wanna dengan nada sedih "kiteorang dh terpilih jalam yg salah" kata Wanna "apa maksud kamu?" Tanya Dr. Denny lagi "kiteorang main papan Ouija, di sebab kn permainan bodo tu ramai kawan kiteorang yg terkorban" kata Wanna sambil mengalir kn air mata nya, Dr. Denny menujuk kn riaksi wajah nya terkejut setelah mendengar cerita Wanna.

Malam itu Wanna menjaga Laikha yg sedang tidur di wad nya, jam pun telah menunju kn pukul 11.30 malam jadi Wanna mengambil keputusan untuk pulang ke rumah untuk berehat. Dalam perjalanan Wanna menuju ke kereta nya di tempat parking kereta yg sunyi, tiba2 Wanna terasa seperti sesuatu berdiri di belakang nya, Wanna mula terasa seram sejuk, namun di hati nya hanya mampu berdoa.

Wanna segera membuka pintu kereta nya, namun di saat itu segala lampu di tempat parking kereta itu tiba2 terpadam "ap-apa ber-berlaku ni" kata Wanna yg ketakutan lalu Wanna segera mengidup kn enjin kereta nya, tepat di saat lampu bahagian depan kereta nya menyala muncul bayangan Hirvan dengan keadaan mulut nya yg mengalir kn darah "arghhhhhh" jerit Wanna yg ketakutan. Hirvan dengan wajah yg mengeri kn itu mula menghampiri kereta Wanna, Wanna segera keluar dari kereta nya lalu berlari ke arah lain dengan keadaan gelap, namun dia saat sedang berlari ketakutan itu Wanna terlanggar sesuatu menyebab kn Wanna terjatuh lalu berjerit "arghhhh" jerit Wanna sambil tunduk kn kepala nya.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum