Jahitan Mulut Nazira

209 25 2
                                    

Dalam suasana yg gelap Nazira berjalan seolah2 di rasuk. Setelah sampai di sebuah tandas awam lantas Nazira masuk ke dalam tandas awam tersebut.

Hari Keempat

"Mana Nazira ni dh malam dh ni" kata Wan sambil melihat jam yg menunujuk kn pukul 4 pagi. "Ni semua salah kau Wan" kata Nabila "kenapa aku pulak?" Kata Wan sambil menengkin Nabila "sapa suruh kau tinggal kn Nazira berseorangan di tempat sunyi itu" kata Nabila sambil menengking semula dan jalan menghampiri Wan "tapi aku tak rasa tu Nazira dia nampak lain" jawab Wan yg tergamang seketika.

Fara yg sedang mengemas baju kerana esok mereka akan berangkat esok pagi, tiba2 Fara teringat tentang gambar yg Fara ambil ketika di tepi pantai beramai2 lalu dalam gambar itu Fara terkejut melihat gambar yg diambil ramai2 itu agak kelihatan pelik kerana bahagian muka Aisyah kelihatan pelik seperti bahagian mata nya mengalir kn air mata darah, Fara dengan segera cuba memadam kn gambar tersebut.

Dalam keadaan Wan dan Nabila sedang bertengkar tiba2 kedengaran bunyi pintu di ketuk pertengkaran Wan dan Nabila terhenti seketika lantas Hirvan membuka pintu dan terkejut melihat polis lalu polis itu pun berkata tentang kematian Nazira lalu Daus pun keluar dan menggunakan bahasa inggeris nya untuk berkomunikasi dengan polis thailand itu Hirvan hanya terduduk kaku mendengar perbualan mereka. Selepas Daus berbual dengan polis thailand itu Daus pun masuk dan terduduk sambil mengalir kn air mata "N-Nazira bunuh diri" kata Daus yg sedang menangis "apa"kata Wan lalu Nabila dan Fara pun turut terkejut dengan berita yg di dengari nya. Namun Nabila,Wan,Fara dan Hirvan turut sayu melihat Daus yg menangis teresak2 atas kematian Nazira.

FlashBack

Nazira menuju masuk ke dalam tandas wanita lalu seorang wanita yg masuk tandas itu turut terasa aneh dengan tandas yg di masuki Nazira itu "hello" kata wanita itu lalu mengetuk pintu itu "hello mrs are you okay?" sekali lagi kata wanita itu lalu mengetuk pintu tandas itu berkali2 lalu wanita itu tersadar yg pintu itu tidak berkunci lalu dia pun membuka "arggghhhhhhh" jerit wanita itu kerana melihat mayat Nazira yg terduduk di mangkuk jamban yg menakut kn nya Nazira mati dalam keadaan mulut nya terjahit dan mata nya menjadi putih.

FlashEnd

Daus yg tidak berhenti untuk menangis atas kematian Nazira.

Malam itu, Hirvan yg berada di bilik nya mula terfikir atas kematian kawan2 nya lalu dia terfikir untuk bertanya sendiri dengan roh2 yg menghampiri merek selama ini lalu Hirvan mengambil papan Ouija dan alat penunjuk huruf. Seperti biasa dia memusing kn dan berhenti di perkataan GOODBYE ketika Hirvan ingin memulakan permainan Daus masuk kebilik nya dan terkejut melihat Hirvan yg bermain Ouija berseorangan "apa kau buat ni Hirvan" tengking Daus "aku nk tanya sendiri apa yg berlaku kepada mereka" jawab Denny "kau rasa hantu tu akan menjawab pertanyaan kau dengan baik" kata Daus, tanpa melayan Daus Hirvan menerus kn permainan nya dan Daus pula beranjak pergi meninggal kn Hirvan.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now