Koyakkan Kulit Fara

179 22 1
                                    

Hari Kelima

Pagi nya itu, Daus bangun awal berbanding yg lain namun Daus masih mengigat kn lagi Nazira.

Tiba2 Daus kedengaran bunyi aneh di bilik Fara namun Daus hanya mengabaikan nya lalu Daus pergi ke dapur lalu melihat papan Ouija yg terletak di atas meja makan " bukan ke malam tadi Hirvan bawa ke bilik nya" tanya Daus kepada diri nya sendiri namun Daus mengendah kn nya.

Hirvan,Daus,Nabila dan Wan berkumpul di meja makan untuk berbincang hal yg mereka hadapi " aku dh tak sanggup lahh Hirvan" kata Nabila sambil mengigil ketakutan "aku rasa kita patut beredar keluar dari rumah ni secepat nya" kata Wan pula "tapi bukan ke itu membazir kita ada lima hari lagi dekat sini" jawab Hirvan "apa kata dalam masa lima hari lagi ni buat memuja hantu itu  untuk meminta maaf kepada hantu tu" kata Daus "mungkin betul jugak tu. Aku tak nk lepas ni aku jadi mangsa pulak" kata Nabila.

Jam pun telah menunjuk kn pukul 11.59. " kenapa dari pagi tadi lagi Fara tak keluar dari bilik nya" kata Daus sambil berasa pelik lalu Daus keluar dan mengetuk pintu bilik Fara "Fara kau ada dekat dalam ke" kata Daus sambil mengetuk pintu bilik Fara lalu Daus berhenti dan cuba untuk membuka pintu bilik Fara ternyata pintu itu tidak berkunci lalu Daus membuka pintu dan terperanjat melihat mayat Fara yg bergelimpangan di atas lantai, tambahan pula bahagian kulit muka Fara di koyak kn menyebab kn lantai bilik nya di penuhi dengan darah. Daus pun berjerit menyebab kn Hirvan,Nabila dan Wan terbangun dan leluar melihat kejadian itu.
"Fara" jerit Wan yg terkejut. Hirvan yg hanya terdiam melihat kematian Fara berasa aneh kerana melihat alat penunjuk huruf yg di main bersama papan Oujia berada di tangan Fara. Kedengaran jam yg berbunyi menunjuk kn pukul 12 malam.

Hari Keenam


Tiba2 bekalan elektrik terputus membuat kn Nabila terkejut dan berjerit lalu Wan menarik tangan Nabila berlari ke luar rumah manakala Daus dan Hirvan berlari keluar.

Mereka menerus kn larian mereka sehingga menemui balai polis.

Malam itu, juga polis thailand membuat soal siasat atas kematian Fara dan untuk keselamatan Wan,Daus,Nabila dan Hirvan duduk di balai polis buat sementara waktu.

Hari ketujuh

Sudah tujuh hari mereka telah berada di thailand namun semua nya hancur kerana hanya sebuah permainan Ouija.Namun buat hari ketujuh medeka hanya tinggal di balai polis untuk menuggu siasatan atas kematian ini.

Hari Ketujuh

"Daus polis thailand tu panggil lahh" kata Wan "kenapa aku yg kene pergi pulak?" Jawab Daus "yerrr lahh kt sini kau je yg mahir bahasa inggeris" kata Wan lalu Daus pun beranjak pergi masuk ke dalam bilik siasatan.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now