Kehadiran Hirvan

103 12 1
                                    

Malam itu, di sebab kn ketakutan Wanna tidur di bilik Anthena "Wanna kau ok?" Tanya Anthena "aku ok dh lahh esok nk blajar dh gi tidur" kata Wanna.

Hari Ketiga
(tinggal 4 hari lagi)

Pagi itu mereka bersiap sedia untuk ke kelas lalu Wanna kembali ke bilik nya untuk mengambil pakaian namun sebelum sempat dia membuka pintu bilik nya dia teringat dengan kejadian malam tadi namun dia tetap memberani kn diri untuk masuk ke dalam bilik nya.

Setelah di mengambil pakaian nya dari almari dia pun segera untuk keluar dari bilik tiba2 mata nya teralih ke papan Ouija, yg pelik nya alat penunjuk huruf menunjuk kn ke arah huruf H "bukan ke papan tu berada dalam keadaan bersepah" bisik hati Wanna

"Mana cikgu ni" kata Jihn yg sedang menuggu cikgu Daus di kelas bersama2 yg lain "wiee korang" tegur Wafely yg membuat kn mereka semua terkejut "apa?" Tanya Syafiqah "korang ada nampak Zurina tak?" Tanya Wafely "ohh tak ada pun" jawab Syam "kenapa?" Tanya Syam lagi "tak ada apa2 tapi dari tadi lagi aku tak ada jumpa dia" jawab Syam lalu Syam berdiri dari tempat duduk nya "tak apa Wafely biar aku pergi bilik dia" kata Syam lalu beranjak keluar dari kelas.

Ketika ingin keluar Syam bertembung dengan Wanna "ehh Syafiqah kau nk pergi mana" tegur Wanna "aku nk pergi bilik Zurina" balas Syam "kau boleh tolong aku tak?" Tanya Wanna "tolong apa?" jawab Syam "kau boleh tolong tak ambil kn buku math aku dekat bilik aku" Kata Wanna kerana takut ke bilik nya "ohh ok" balas Syam.

Tiba2 cikgu Wanita itu masuk "ok kelas duduk tempat masing2, hari ni Cikgu Daus demam so dia tak masuk kelas" kata Cikgu Wanita itu lalu memulakan kelas seperti biasa.

"Apa yg berlaku" kata Daus dengan wajah nya yg pucat "kenapa benda tu semua datang" kata Daus lagi lalu Daus teringat tentang kejadian yg berlaku 5 yg lalu "Roh Zurl tidak akan menganggu kita jika kita tidak memanggil nya dengan permainan Ouija "ta-tak mu-mustahil Papan Ouija dh lama terbakar tak kn lahh ada orang yg bermain Ouija di sini" bisik hati Daus.

Setelah kelas selesai Wanna teringat tentang Syam yg belum pulang2 lagi dari pada mengambil buku nya. Wanna segera pergi ke bilik nya untuk melihat Syam namun dia tidak menemui Syam lalu dia pun keluar dari bilik nya namun langkah nya terhenti setelah terlihat longgokan baju kotor nya.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now