Cooming Soon (ADO: the last series)

65 8 0
                                    

The Last Series

Bagi korang yg berminat dengan permainan OUIJA ni korang boleh nanti kn sambungan nya iaitu
"Arahan Dari Ouija: the last series
Yg di sambung dalam buku yg sama

Arahan Dari Ouija: the last series
ialah perjalanan terakhir Daus di mana Wanna dan Daus harus pergi ke thailand untuk mencari kedai antik. Berdasar kn permulaan cerita ini dari mana muncul nya papan Ouija ini sehingga kn mengganggu Daus selama 7 tahun, mampukah mereka berdua menyelesai kn misteri yg menganggu mereka selama ini? Ataupun salah satu dari mereka harus terkorban seperti mana kawan2 mereka yg lain? Sejauh mana permainan Ouija ini akan menghantui mereka? Jadi dapat kah mereka membakar sebuah permainan kejam ini iaitu permainan OUIJA.

 Berdasar kn permulaan cerita ini dari mana muncul nya papan Ouija ini sehingga kn mengganggu Daus selama 7 tahun, mampukah mereka berdua menyelesai kn misteri yg menganggu mereka selama ini? Ataupun salah satu dari mereka harus terkorban seperti ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hanya di sebab kn sebuah papan Ouija beberapa nyawa terkorban dalam keadaan ngeri, jadi antara Wanna dan Daus siapakah yg akan bertahan sehingga ke permainan Ouija yg terakhir?"

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now