Ikatan

64 9 0
                                    

Hari Kedua

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Hari Kedua

Di Thailand jam telah menunjuk kn pukul 7.30 pagi, namun Wanna masih tidur lagi di bilik hotel nya, berbeza dengan Daus yg telah berada di luar hotel. Dengan melihat permandangan bandar yg indah, Daus berjalan sambil menghirup udara segar, namun setiap langah Daus masih terpendam kenangan rakan2 nya yg ketika mereka bercuti di Thailand.

Ketika sedang berjalan Daus tertarik dengan sebuah kedai aneh yg pernah Wanna pergi semalam, "rasa ni kedai yg Wanna pergi semalam" bisik hati Daus, lantas Daus menghampiri kedai itu, namun Daus kecewa setelah terlihat kedai itu bertanda CLOSE "ha...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ketika sedang berjalan Daus tertarik dengan sebuah kedai aneh yg pernah Wanna pergi semalam, "rasa ni kedai yg Wanna pergi semalam" bisik hati Daus, lantas Daus menghampiri kedai itu, namun Daus kecewa setelah terlihat kedai itu bertanda CLOSE "haaa aku baru nk beli jn something untuk Wanna tapi kedai ni tutup pulak, mesti Wanna suka dengan barang2 dekat sini" sentap Daus lalu berjalan kembali menuju ke hotel nya.

Wanna yg berada di bilik nya akhirnya tersedar dari tidur lena nya, lalu segera dia mandi dan bersiap2 untuk membangun kn Daus dari tidur nya di bilik sebelah. "Cikgu bangun cepat" jerit Wanna di hadapan pintu bilik hotel Daus, namun tiada apa2 jawapan yg di dengar dari bilik Daus "cikgu cepat lahhh bangun" jerit Wanna lagi lalu cuba untuk mencungkil pintu bilik Daus untuk membukanya "she is crazy?" Kata pekerja2 orang tahiland di situ melihat Wanna yg mencungkil2 pintu bilik Daus

"Maybe she's a thief" kata pekerja2 di situ lalu menghampiri Wanna dengan rasa curiga "hello, what are you doing" tegur pekerja itu "ohh sorry, this is my friend room" kata Wanna kepada pekerja itu "are you a thief?" Kata pekerja itu dengan muka curiga nya kepada Wanna "wwwhhhhaaaatttt" jerit Wanna yg membuat kn semue pekerja di situ memandang nya "ehhh sorry, my face like thief?" sentap Wanna lagi "yes because you look suspicious" kata pekerja itu lalu memegang tangan Wanna agar Wanna tidak lari kn diri "what are you doing" jerit Wanna yg cuba melepas kn diri.

Daus mula berasa hairan melihat terdapat orang ramai yg berkumpul  di hadapn bilik nya "ada orang bergaduh ke?" bisik hati Daus yg kehairanan "tapi kenapa mesti depan bilik aku?" Bisik hati Daus lagi lalu dia menghampiri bilik hotel nya, Daus terkejut setelah melihat orang yg bergaduh di hadapan bilik hotel nya ialah Wanna bersama Pekerja hotel itu. "Tak guna betul" kata Wanna sambil menjambak rambut pekerja hotel itu sehingga kusut "what the....." kata pekerja itu yg terhenti setelah mulut nya di cungkil mengguna kn jari Wanna.

Tiba2 bahu Wanna di tarik oleh Daus membuat kn mereka berhenti dari bergaduh "forgive my friend" kata Daus kepada pekerja itu sambil menunduk kn kepada nya "buat apa kita nk mintak maaf" sentap Wanna lalu cuba untuk memukul pekerja itu namun di halang oleh Daus.

Di wad Laikha, pagi itu seorang nurse menyiap kn ubat untuk di berikan kepada Laikha, selesai itu nurse itu masuk ke dalam wad Laikha untuk memberi kn ubat nya namun hanya jeritan yg terdengar setelah Nurse itu terkejut melihat mayat Laikha dengan keadaan anak mata nya yg menjadi warna putih dan mulut serta mata nya mengeluar kn darah dengan banyak kerana mayat nya terikat.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang