Tiada Lagi Kematian

74 10 6
                                    

Dengan segera Cikgu Daus bangun lalu menarik Wanna keluar dari tempat itu. Akhirnya, Wanna dan Cikgu Daus berjaya keluar dari situ.

Setelah Keluar dari tempat itu Wanna menangis teresak2 mengenang tentang kematian kawan2 nya di sebab kn diri nya "saya minta maaf, saya tak kn lagi buat semua ni" rayu Wanna kepada Cikgu Daus "tak apa lagipun kamu tak tahu apa2" balas Cikgu Daus.

Bomba dan Polis pun sampai di tempat kejadian lalu Bomba2 itu segera memadam kn api. Cikgu Daus, Wanna dan Akid di bawa ke dalam ambulans untuk merawat luka mereka terutama luka Wanna ketika menghalang tiang yg berapi itu.

"Kenapa semua ni berlaku kepada aku seolah2 mainan Ouija itu mencari aku. Kenapa bukan aku yg mati 5 tahun dulu kenapa, kenapa aku mesti lihat semua kematian ni kenapa semua ni berlaku dengan orang di sekeliling aku" kata Cikgu Daus sambil mengalir kn air mata nya.

Hari Kelima

Daus bersiap sedia untuk ke sekolah untuk mengumum kn tentang kematian pelajar2 sekolah itu lalu Daus pun segera ke sekolah.

Wanna dan Akid di berikan cuti sekolah untuk mereka menenang kn fikiran dan menerima kepergian kawan2 mereka.

Setelah sampai ke sekolah Daus terkejut melihat beberapa  kereta polis. Daus pun segera ke bilik guru untuk melihat apa yg berlaku

Setelah Daus sampai ke bilik guru Daus terlihat beberapa kelibat polis yg berkumpul di bilik pengetua membuat Daus ingin tahu apa yg berlaku lalu Daus segera ke bilik pengetua

"A-apa yg be-berlaku" kata Daus yg terkejut melihat tangan pengetua itu yg di gari dan di bawa keluar. Polis2 itu pun membawa pengetua ke kereta polis untuk di bawa ke balai polis namun di halang oleh Daus "Pengetua apa yg berlaku kenapa pengetua..." kata Daus yg belum sempat di habis kn namun di potong oleh Pengetua "kau selamat Cikgu Daus" kata Pengetua itu "apa yg Pengetua cakap kn ni?" Tanya Daus yg kebingungan

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon