Arahan Dari OUIJA

168 22 0
                                    

Sambil mengalir kn air mata Daus mengengam tangan Hirvan "jangan lepas kn tangan aku kalau kau lepas kn tangan aku kau akan mati" jerit Daus namun Hirvan hanya mendiam dan hanya mampu mengalir kn air mata "jangan lepas kn Hirvan tolong jangan lepas kn" sekali lagi jerit Daus namun Hirvan hanya mendiam kn diri api semakin marak, mayat Zurl pun semakin lesap di jilat api "Hirvan jangan Hirvan" jerit Daus yg sedang menangis namun jari Hirvan satu demi satu melepas kn tangan Daus dan sehingga lah jari terakhir melepas kn tangan Daus dan terjatuh ke dalam api marak "tidakkkkkkkkk" jerit Daus, air mata Daus semakin banyak mengalir. Mayat Hirvan turut di jilat api bersama bangkai mayat Zurl sehingga menjadi abu.

Daus terbaring di atas lantai dan menangis. Tangisan Daus semakin sayu, air mata nya semakin banyak yg mengalir. Daus yg kecewa dengan kematian Hirvan menangis dengan penuh kesedihan nya, tidak dapat di banyang kn bertapa luluh nya hati Daus kerana gagal menyelamat kn kawan2 nya  sehingga lah polis thailand menemui Daus yg terbaring di bilik bawah tanah dan polis thailand juga turut menemui serpihan mayat Nabila yg hancur serta mayat Wan yg di penuhi dengan darah.

Hari kesepuluh

Ke esokkannya, Daus yg hanya terdiam sepi duduk di kerusi untuk menunggu pesawat yg akan berangkat ke Malaysia namun Daus berasa amat sedih kerana segala percutian yg di rancang mereka bertuka tragedi. Segala gelak tawa kawan2 Daus terutama Hirvan tidak lagi kedengaran namun Daus berasa lega kerana permainan Ouija itu telah berakhir namun permainan itu memberikan kesan yg amat mendalam buat Daus. "Perhatian kepada semua penumpang pesawat yg akan berangkat ke Malaysia akan tiba pada pukul 11. Sila bergegas ke flat form untuk penerbangan ke Malaysia" kedengaran pengumuman tersebut membuat kn Daus tersentak dari hayalan nya lalu Daus mengangkat bagasi nya dan beranjak pergi dari tempat duduk nya itu. Langkah Daus terhenti seketika setelah melihat bayangan kawan2 nya yg terkorban dalam permainan Ouija, lalu Daus pun beranjak pergi.

Tamat

Arahan Dari Ouija
By Denny hendri


Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now