Keratan Kepala

53 8 0
                                    

Jimin berjalan menuju ke tingkat atas, tiba2 Jimin seperti ternampak seseorang berjalan masuk ke dalam bilik Karsha dari pandangan sisi Jimin "siapa tu?" Jerit Jimin namun tiada siapa yg menjawab panggilan nya, lalu Jimin pun masuk ke dalam bilik Karsha. Setelah Jimin masuk ke dalam bilik Karsha Jimin terkejut melihat papan Ouija itu berada di atas meja bilik Karsha "bukan kerr tadi Aira dh ambil" bisik hati Jimin yg ketakutan lalu Jimin segera keluar dari bilik itu, tiba2 pintu bilik itu tidak dapat di buka "Aira bukak lahh pintu ni tak kelakar lahu" jerit Jimin namun tiada siapa yg menjawab perkataan nya itu, kedengaran tapak kaki menuju ke Jimin membuat kn Jimin berasa sangat ketakutan namun dia tidak berani untuk pusing ke belakang untuk melihat.

Kara yg sedang cuba memejam kn mata untuk tidur namun tidak berjaya kerana hati nya tidak tenang dengan tindakan Jimin lalu Kara segera beranjak dari katil nya dan berisap2 untuk keluar. "Kakak nk pergi mana?" Tanya Kaila yg berada di sofa ruang tamu "aku nk pergi rumah Karsha" balas Kara "kakak nk pergi sorang?" Kata Kaila "yerr" kata Kara lalu beranjak pergi "tak boleh" kata Kaila sambil menghalang jalan Kara "macam mana kalau berlaku sesuatu dekat kakak" kata Kaila yg kerisauan "aku pergi sekejap jerr" kata Kara "ok tunggu sekejap biar adik teman kakak" kata Kaila "tak boleh, biar kakak pergi sorang" kata Kara lalu beranjak pergi "tapi......" kata Kaila yg terhenti.

Kara segera menuju ke rumah Karsha "tak boleh aku kena ikut jugak, macam mana kalau berlaku sesuatu pada kakak" bisik hati Kaila lalu segera bersiap2 lalu menyusuli Kara dari belakang secara senyap2.

"Ya allah apa benda tu, adakah aku akan mati macam dieorang yg lain" bisik hati Jimin. Jimin mengrapat kn badan nya ke pintu ke pintu kerana ketakutan, tiba2 pintu bilik itu di ketuk dengan kuat membuat Jimin menjauhi pintu itu, lalu pintu itu terbuka "Jimin, bunyi apa tu?" kata Aira, ternyata Aira yg membuka pintu itu. "Aira, lain kali boleh tak bagi salam" sentap Jimin yg ketakutan "kau kenapa nampak ketakutan jerr" kata Aira sambil melihat riaksi muka Jimin "tak ada apa2" kata Jimin "ok lahh aku turun dulu nanti kau turun tauu" kata Aira lalu beranjak pergi.

Jimin melihat di sekeliling nya dengan perasaan takut lalu segera keluar dari bilik itu, namun langkah nya terhenti setelah lampu hiasan yg tergantung di bilik Karsha itu terjatuh tepat di atas kepala Jimin menyebab kn bahagian2 tajam lampu itu mencucuk kepala Jimin sehingga koyak, kepala Jimin mengalir kn darah yg banyak sehingga mengalir keluar dari bilik Karsha itu.

Selesai Aira menyalakan api, dengan segera dia mengambil papan Ouija itu lalu mencampak kn papan itu dalam unggun api itu "mana Azmi dengan Jimin ni" sentap Aira

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now