Καθόμαστε στην πισίνα του σπιτιού μιας και βαρεθήκαμε να κατέβουμε στην παραλία. Γυρίσαμε αργά χτες και είμαστε κουρασμένες.
«Ώστε έτσι ο Φιλιππάκος! Και δεν του το'χα. Κυριολεκτικά. Πίστευα ότι ποτέ δεν θα ανοίξει το στόμα του. Μπράβο!»αναφωνεί γελώντας ενώ απλώνει το αντηλιακό στην πλάτη μου.
«Ξέρεις τι όμως; Τώρα πρέπει να επιβλέπω και τις τουρίστριες στο beach bar. Που ξέρω εγώ τι του λένε όταν ζητάνε παραγγελία;»την ρωτάω προβληματισμένη. Εντάξει να ζηλεύει αυτός αλλά ζηλεύω και εγώ.
Ειδικά η άλλη η ολλανδέζα που έχει κουβαλήσει όλη της την παρέα και πάνε συνάμενες κουνάμενες στην καφετέρια.
Χμ.
Έχε χάρη που δεν γουστάρω να τραβάω τρέσες.«Δεν τον εμπιστεύεσαι ε;»
Μάλλον όχι.
Βασικά...όχι πάνω σε αυτό το θέμα.Εντάξει, ίσως θυμάμαι που απλά φιλούσε εμένα και μετά πήγαινε σε όποια άλλη γνώριζε για να ικανοποιήσει τις πολλές μα πάρα πολλές, από ότι φαίνεται, σεξουαλικές ανάγκες.
«Η εμπιστοσύνη κερδίζεται δεν χαρίζεται»της λέω αυτή την γνωστή φράση και ανασηκώνω τους ώμους μου.
«Εσύ ξέρεις, αλλά εν μέρη έχεις δίκιο»απαντά καθώς ακουμπώ την πλάτη μου πίσω στην ξαπλώστρα και κλείνω τα μάτια μου.
Αχ.
Επιτέλους λίγες στιγμές χαλάρωσης χωρίς κανένα άγχος για τις πανελλήνιες.Πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία που πραγματικά σε εξαντλεί.
Αλλά, τελείωσε τώρα και αυτό έχει σημασία.Για μισό λεπτό!
Γιατί βρίσκομαι στον αέρα;«ΦΊΛΙΠΠΕ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΑ»του φωνάζω απειλώντας τον όταν φτάνει στην άκρη της πισίνας. Γαντζωνομαι πάνω του και εκείνος γελάει.
Ο αδερφός μου έχει ήδη ρίξει μέσα την Αλεξία, η οποία τσιρίζει και απειλεί πως θα τον χωρίσει. Αυτός, σαν κλασσικό γουρούνι που είναι γελάει.
«Ουπς!»αναφωνεί όταν πλέον αισθάνομαι όλο μου το σώμα να καλύπτεται από το νερό της πισίνας. Κουνάω τα χέρια μου για να βγω στην επιφάνεια και μόλις το κάνω, σηκώνω το μεσαίο μου δάχτυλο και του το δείχνω.
Βουτάει μέσα και κολυμπάει προς το μέρος μου. Με πιάνει από την μέση και με κολλάει γελώντας πάνω του.
«Άσε με, άσε με, δεν σου μιλάω»του λέω τάχα παρεξηγημένη και με κοιτάει με σηκωμένο φρύδι.
YOU ARE READING
Finding Us
Teen FictionΕκείνο το καλοκαίρι θα άλλαζαν όλα. Εκεινο το καλοκαίρι θα μου μάθαινε πολλά.