POV Levi
"Hier." Zegt Noah terwijl hij me een biertje geeft. "Dankje." Zeg ik als ik hem aanpak. We staan in Noah zijn stamkroeg en ik kijk om me heen. "Dit is wel wat anders dan al die clubs in Rotterdam he." Zegt hij en ik grinnik. "Lang leven dit boerengat waar jij woont." Lach ik.
"Hey No" roept een jongen van onze leeftijd. "Oké, dat is Stanley, Stanley is een sukkel en denkt al sinds de brugklas dat we beste vrienden zijn, niet tegen hem praten." Zegt Noah en ik lach. "Al deze mensen zijn wel confused als ze ons zien." Grinnik ik. "Ja, zie die meiden kijken daar." Hij knikt naar een groepje in de hoek. "Waar is Gwen eigenlijk?" Vraag ik terwijl ik om me heen kijk. "Daar." Hij wijst naar een groepje waar Gwen bij zit. "Zijn wel gezellige mensen maar mijn vrienden zijn leuker." Grinnikt hij.
Opnieuw ben ik weer hartstikke lam. Noah is al naar huis, die was er klaar mee. Ik zit naast Gwen, die ook dronken is, en luister een beetje naar de gesprekken van iedereen. Ze leunt tegen me aan en ik sla mijn arm om haar heen. "Ik voel me zo schuldig dat ik gewoon ben blijven drinken toen ik zwanger van Owen was." Zegt ze ineens. "Gwen je wist het niet." Zeg ik meteen. Ze kijkt me aan en ik kijk haar ook even aan, haar bruine ogen steken af bij haar lichte huid en de sproetjes dansen vrolijk op haar gezicht. Ze bijt eventjes op haar lip en plaatst dan haar zachte lippen op die van mij. Voorzichtig zoen ik haar terug, weet ze dat ik Noah niet ben?
Langzaam maar zeker wordt onze zoen steeds ruiger, nog steeds twijfel ik er aan of ze weet dat ik het ben, maar het voelt ergens zo goed. Ik stop onze zoen en kijk haar onderzoekend aan, ze glimlacht wazig naar me. Shit ze is zo facking dronken. "Wc." Mompelt ze terwijl ze me als steun gebruikt om op te staan. Ik loop achter haar aan de wc in, nieuwsgierig naar wat ze van plan is. Ze glipt het hokje in en trekt me mee naar binnen. "Gwen." Mompel ik zachtjes, ik zit in een onwijze tweestrijd, ik wil haar nu meteen maar ze is dronken en denkt dat ik Noah ben. Haar handen glijden over mijn buik naar mijn broek waar ze prutst met mijn riem. Zodra ze die los heeft trekt ze mijn broek met een soepele beweging naar beneden. Zachtjes geeft ze kusjes op de zoom van mijn boxer. Ik bijt op mijn lip om een kreun te onderdrukken.
"Nee Gwen dit kan niet." Zeg ik als ze mijn boxer naar beneden trekt, ik duw haar zachtjes weg. "Hoezo niet No? Ben ik niet meer goed genoeg voor je ofzo?" Ze kijkt me met tranen in haar ogen aan. "Gwen ik ben Levi." Zeg ik voorzichtig. "Hou me niet voor de gek No, Levi ging al naar huis." Houdt ze vol. "Gwen" zucht ik terwijl ik mijn boxer en broek weer aantrek. "Hoe moet ik aan je bewijzen dat ik Levi ben dan?" Vraag ik. Plots komt het besef bij haar binnen en rolt er een traan over haar wang. "Vertel dit alsjeblieft niet tegen Noah." Smeekt ze haast. "Natuurlijk niet." Zeg ik "ook een beetje eigen belang." Voeg ik er aan toe. "Dit blijft tussen ons." Zeg ik en ze knikt. Ik doe het wc hokje open en loop het café weer in. "Zullen we naar huis gaan?" Vraagt Gwen en ik knik.
Eenmaal buiten steek ik mijn sigaret op en lopen we langzaam terug. "Mag ik er ook een?" Vraagt ze na een lange stilte en ik geef haar er een. "Is het slecht van me als ik had geweten dat ik zwanger was, het kindje had weggehaald?" Mompelt ze. "Nee hoor Gwen, je bent eenentwintig, nog druk bezig met je studie en jullie hebben nog geen plekje voor jezelf." Zeg ik. "Ik hou wel bizar veel van Owen." Zegt ze en ik knik terwijl ik nog een hijs van mijn sigaret neem. "Weet je, ik ben echt blij dat je in Noah zijn leven bent gekomen. Hij is depressief geweest en ik vind hem zoveel verbeterd sinds jij er bent." Zegt ze. "Noah depressief? Hij is de vrolijkheid zelf." Breng ik verbaasd uit. "Hij heeft een goed masker, hij is één keer in het ziekenhuis beland door een zelfmoordpoging." Mompelt ze. "Ben je serieus?" Ik kijk haar onderzoekend aan. "Ja, handvol slaappillen genomen. Uiteindelijk hebben ze in het ziekenhuis zijn maag moeten leegpompen." Zegt ze. "Jezus, dit had ik niet verwacht." Zeg ik zachtjes. "Hou het ook maar voor je, misschien vertelt hij het zelf nog Lev." Zegt ze en ze trapt haar sigaret uit.
Zachtjes lopen we de trap op in de hoop niemand wakker te maken. "Ik ga echt nooit, maar dan ook nooit meer drinken." Klaagt Gwen en ik schiet in de lach. "Daar hou ik je aan." Lach ik. "Slaaplekker Gwen." Zeg ik als ik voor mijn deur sta. "Wat doe ik hier eigenlijk? Noah en ik slapen in de schuur." Grinnikt ze. "Je bent veel te dronken om de functioneren, hop hop naar je schuur." Zeg ik. "Ja ja Levi." Mompelt ze en ik grinnik. Ik loop mijn kamer in en laat me op bed vallen. Als ik Gwen verder had laten gaan had het zo ingewikkeld geworden, bedenk ik me. Het is maar beter dat ik haar heb weggeduwd.
JE LEEST
Bad Boys Do It Better
Romance**VOLTOOID** "They say all good boys go to heaven, but bad boys brings heaven to you." Mijn eerste stap op het schoolplein van mijn nieuwe school is gezet. Ik kijk om me heen, ik zie waarschijnlijk het wespen meidengroepje al. Dat zijn de basic bit...