MDL 6

12.4K 177 5
                                    

"Jika ada bintang yang terang di langit, maka bintang terang itu adalah kamu, yang bersinar menerangi hidupku."

Aku membuka mata dan mendapati ada tangan kekar sedang melingkari pinggangku. Aku mendongak. Sepasang masa biru milik Rery sedang menatapku. Aku mengerdipkan mata beberapa kali untuk memastikan aku tidak sedang bermimpi.

"Hai," suara parau Rery menyapaku. Dada telanjangku yang membusung bersentuhan dengan dada telanjangnya. Aku mengangkat tangan untuk menutup dadaku, namun Rery segera menahan tanganku.

"Jangan ditutupi, Be. Cantik. Aku suka melihatnya," Rery mencium hujung hidungku sejenak. Kemudian mata nanarnya kembali menatapku.

"Aku mahu bangun, Clay. Nanti mama mencariku," kataku.

"Okey, Be. Tapi... sekali lagi, ya," katanya. Aku membulatkan mata. Dan Rery, dia tidak menunggu aku mengatakan 'iya'. Dia terus menerpa dan menyerang bibirku. Apa yang dapat aku lakukan untuk menahannya.

"I love you, Beatarissa," lagi-lagi ucapan cinta yang diucapkannya. Tangannya tidak tinggal diam, terus menyentuh setiap inci kulitku. Lidahnya menjelajah mulutku sebelum berpindah ke leherku.

"Jangan buat tanda, Clay," kataku dengan suara tertahan. Kalau mama atau papa melihat kissmark  di leherku, mereka pasti membunuhku atau paling tidak menghantarku ke tempat yang tidak mungkin dijangkau Rery.

"Di sini boleh, sayang?" Rery menghisap dan menggigit payudaraku. Omg, mataku berair menahan rasa aneh yang menjalar ke seluruh tubuhku.

"Clay," aku menekan kepalanya agar kekal di situ. Rery menurut. Memberi sepenuh belaian pada sebelah payudaraku dengan kelincahan bibirnya. Sebelah tangan lagi menguli dan memilin puting ku yang satu lagi.

"Oh, my god, Clay!" aku terjerit kecil. Aku membusungkan dada agar lebih mudah baginya untuk melahap payudaraku.

Belum pernah ada bibir lelaki yang menyentuh bibirku. Belum pernah ada lelaki yang melihatku separuh bogel begini. Dan belum pernah ada lelaki yang mengulum asetku yang selama ini aku sembunyikan dengan kemas.

Hanya Rery Clayton lelaki yang pernah menyentuhku begini. Dia lelaki pertama yang menyentuhku, yang separuh memilikiku.

Aku benar-benar membuka diri untuknya. Tanganku terangkat ke atas, berpaut pada kedua hujung bantal di bawah kepalaku. Aku menyerah, menyerah pada Rery untuk melakukan apa yang dimahunya pada sekujur tubuhku.

Rery tidak memaksaku. Andai aku menolaknya, ku rasa Rery tidak akan mendesakku. Tetapi aku juga rela melakukannya. Semua yang diberikan Rery benar-benar nikmat. Dia mahir memanjakan tubuhku, memberikan rasa yang selama ini cuma aku bayangkan tika aku membaca novel-novel cinta romantis.

"Let me make love to you, Be," mata Rery menatapku. Aku tahu dia mengharapkan lebih daripada sekadar ciuman dan cumbuan.

Aku melihat ke bahagian bawah tubuhnya. Meski masih berada di dalam boxer, aku dapat melihat dia memiliki saiz junior  yang besar. Dia orang barat, yang dipercayai memiliki saiz junior super.

Aku menelan ludah. Miliknya terlalu besar. Meski kata orang, lagi super lagi maksimum kenikmatannya. Tetapi... aku tidak dapat membayangkan 'benda' Rery menembusi milikku. Pasti sangat sakit rasanya.

Perlahan, sambil menatap mata Rery, aku menggelengkan kepalaku.

"Not now, Clay. I'm not ready yet," kataku. Mata Rery memancarkan kekecewaan.

"Kamu takut, Be?" dia bertanya lembut. Diusapnya lenganku.

"Aku akan perlahan, Be. I'll fit you perfectly. Miss-V mu elastik, Be. Sebesar manapun juniorku, pasti muat," Rery dengan kata-kata lucahnya berjaya membuatku berdenyut dan basah di bawah sana.

"I'm sorry. Not now, Clay," kataku seolah - olah memberi janji kepadanya bahawa aku rela melakukannya di lain kali.

"Okey, tapi lain kali aku menagih janji, Be. Lain kali kamu harus mahu," Rery mengucup kuat putingku sebelum melepaskannya. Sial. Lelaki mat salleh memang begitu pandai menggoda.

💕💕💕

Aku kembali ke rumah tika jam hampir menunjukkan pukul lima petang. Rumah kelihatan  sunyi. Aku memanggil - manggil papa dan mama. Tetapi nampaknya memang mereka tiada di rumah.

Aku mengambil telefon bimbitku untuk melihat mungkin ada pesanan yang ditinggalkan oleh mama.

Mama dan papa pergi ke rumah Mak Ude.

Hanya pesanan ringkas daripada mama. Aku menarik nafas lega. Patutlah mama dan papa tidak bertanya mengapa aku lama di rumah yang ditumpangi Rery.

Ada juga pesanan daripada Susie, sepupuku yang sudah beberapa hari tidak menunjukkan batang hidungnya.

Aku tidak sihat, Be. Aku demam.

Patutlah dia tidak muncul. Segera ku hantar pesanan untuk Susie.

Esok aku datang ke rumah. Kau rehat saja.

Belum sampai satu minit, masuk balasan daripada Susie.

Mat salleh kau macam mana?

Aku termangu di tempatku. Andai saja Susie tahu apa yang sudah terjadi antara aku dan Rery.

Be, mat salleh kau apa khabar? Ada dia macam-macam dengan kau?

Aku mengabaikan pesanan yang dihantar Susie. Apa yang hendak aku ceritakan kepadanya. Tidak mungkin aku menceritakan tentang tubuhku yang hampir sahaja dimiliki lelaki itu. Itu sama sahaja dengan membuka pekung di dada, mencanangkan keliaranku.

Ke hempaskan tubuh ke atas tempat tidurku. Ku raba tubuhku yang rasanya sisa-sisa saliva Rery masih melekat di sana.

"Aww..," aku terjerit kecil saat jariku tersentuh puting kiriku. Puting yang disedut Rery dengan kuat sejurus sebelum dia melepaskanku.

Aku bingkas bangun menuju cermin yang ada di hadapanku. Ku tanggalkan pakaianku.

"Omg!" Mataku terbeliak tidak percaya. Begitu banyak kissmark yang ditinggalkan Rery pada tubuhku. Nasib dia tidak meninggalkan tanda pada leherku.

Aku menyentuh setiap jejak yang ditinggalkan Rery pada tubuhku. Rasa panas menjalar mengingat setiap sentuhannya. Aku terus menyentuh, menelusuri setiap ceruk tubuhku hingga deringan pesanan masuk menghentikanku.

"Diamkan tanganmu, Be. Hanya aku yang berhak menyentuhmu begitu." Daripada Rery. Bagaimana dia tahu? Aku menoleh ke samping. Tingkap bilikku yang bertentangan dengan tingkap bilik Rery terbuka luas. Langsirnya juga disingkap ke tepi. Rery berdiri di tingkap itu sambil melambaikan tangannya kepadaku.

Ku sambar selimutku dari atas katil dan ku balutkan ke tubuh. Dengan pipi panas merona, segera ku tarik langsir dan ku rapatkan daun tingkap.

"Siapa yang buka tingkap ni!" aku mendengus sambil menyandarkan tubuh pada dinding.

"Tak perlu malu, Be. Aku sudah melihatnya, sudah juga merasanya." Pesanan daripada Rery lagi. Aku tahu setelah ini hidupku takkan sama lagi. Rery pasti tidak akan melepaskan aku hingga dia benar-benar memilikiku seutuhnya.

Vote dan komen.
Happy reading.

Tbc....

My Dear Lover ( ✔️ Complete ) Where stories live. Discover now