MDL 18

10.1K 124 2
                                    

"Aku akan berjuang untuk memilikimu, menjadikanmu kepunyaanku selamanya," - Rery Clayton

Aku terbangun dalam pelukan Rery. Lelaki itu masih memelukku dengan erat. Aku mendongak memandang wajahnya. Tampan. Dia kelihatan sangat tampan. Aku senyum, menghulurkan tangan menyentuh rahangnya.

"Tidur, sayang," Rery membuka sedikit matanya. Aku menggeleng.

"Aku sudah tidak mengantuk, Clay," kataku.

"Masih malam, sayang," jawabnya. Aku tidak mahu berdebat dengannya. Aku merapatkan tubuhku pada tubuhnya. Satu kaki aku selitkan di antara dua kakinya.

"Ahh..," dia mengetatkan rahangnya tika kakiku menyentuh sesuatu di antara kakinya.

"Jangan, Be," pintanya dengan suara tertahan.

"Kenapa?" tanyaku. Tanganku membelai puting kecilnya, memilin dengan lembut.

"Shit! Kamu tahu aku takkan mampu menahan diri," kata Rery, cuba menahan gerakan tangannya.

"Kenapa kamu harus menahan diri, Clay?" Aku menggodanya.

"Beatarissa...," hanya namaku yang lolos dari sepasang bibirnya.

"Miliki aku, Clay. Aku ingin hamil anakmu. Hanya itu caranya agar Nico tidak mahu menikahiku," bisikku sambil merangkak naik ke atas tubuhnya yang kini sudah berbaring terlentang.

"Please, Be. Aku terlalu besar. Kalau kita sering... Ohhh.. aku takut aku menyakitimu, Beatarissa," Rery mengerang bila aku menghisap lehernya.

"Kamu tahu kamu tidak menyakitiku, Clay. Sudah beberapa kali kita melakukannya. Dan... dan...kamu muat di dalamku, Clay," aku menggerakkan tubuhku di atas tubuh Rery.

Aku bukan wanita 'jalang'. Aku bukan wanita 'gatal'. Aku hanya mahu Rery menyentuhmu, memilikiku layaknya seorang suami memiliki isterinya. Aku mahu Rery memilikiku sepuasnya sebelum Nico memilikiku. Aku mahu setiap detik kebersamaan kami menjadi kenangan terindah dalam hidupku setelah ini.

"Beatarissa, aku mencintaimu...,"

"Jadi miliki aku, Clay," aku menatap ke dalam matanya. Tangan Rery yang tadi hanya memeluk pinggangku, kini telah berpindah ke bukit kembarku.

"Jadikan percintaan kita ini milikku, sayang," Rery mengucup bibirku. Ke dua tangannya menguli payudaraku.

"Ahhh.. Clay..," aku mengerang perlahan tika merasakan junior Rery sudah mengeras.

"Pimpin 'dia' masuk, Be," katanya. Aku menatap Rery. Oh, jangan katakan dia memintaku di atas. Aku tak tahu bagaimana.

"Masukkan, Be," arahnya sambil mengelus punggung telanjangku.

"Bagaimana, Clay? Aku tidak...," Rery tersenyum.

"Angkat sedikit tubuhmu, sayang," aku menurut. Di bawah pusat tubuhku, aku melihat junior Rery sudah mengacung dengan gagah. Aku menelan ludah. Bukan kerana takut, tetapi aku tahu kegagahannya nanti pasti membuatku menjerit penuh nikmat.

Aku melihat Rery memposisikan junior nya di bawahku. Hujungnya menyentuh pusat tubuhku yang sudah siap menjemputnya masuk.

" Turunkan, Be," Rery mengarahkan aku agar menurunkan tubuhku. Aku menurut, mengikut arahannya yang menuntunku.

"Ahhhh...," Rery mengerang sambil memejamkan matanya. Aku hampir tidak percaya. Tetapi ini kenyataannya. Tubuh kami sudah menyatu dengan sempurna. Rery sekali lagi mengisiku.

"Begitu, sayang," ucap Rery saat aku mula memaju mundurkan pinggulku. Tangan Rery meremas gunung kembarku dengan nakal. Sesekali mulutnya mengambil alih, menyambar hujung putingku dan menghisapnya dengan kuat.

"Ahhh..," tak sampai lima minit, aku telah mencapai puncak. Sentuhan Rery luar biasa. Aku terkulai di atasnya.

Rery menukar posisi hingga kini dia berada di atasku.

"Cukup, ya sayang," Rery sedia untuk menarik keluar miliknya. Tetapi aku menahan dengan melingkarkan kakiku membelit pinggangnya.

"Beatarissa..,"

"Aku mahu mengandungkan anakmu, Clay."

Aku tahu kerana cintanya kepadaku, Rery tidak akan mengecewakanku. Dengan perlahan, Rery menyatukan kembali tubuh kami.

"I love you, Beatarissa," bisiknya sambil bergerak penuh ghairah di atas tubuhku. Kami nengerang dengan perlahan kerana tidak selesa jika Susie mendengar erangan kami.

"Semoga ' baby' kita cepat jadi, sayang," aku merasa semburan hangat ke dalam rahimku. Aku senyum dan memeluk erat tubuh Rery yang dibasahi keringat.

"Ingat kata-kataku, Beatarissa. Aku selalu mencintaimu, sampai bila-bila. Walau apa rintangan yang ada di hadapan kita, aku akan selalu berjuang untuk mendapatkanmu, Beatarissa. Aku akan berjuang untuk menjadikanmu milikku, agar kita dapat bersama selamanya, " Rery mengucup dahiku dengan penuh cinta.

💕💕💕

Aku berbaring di bilik tidurku, sambil menghirup wangian Rery yang masih tertinggal. Aku malas untuk keluar ke ruang tamu di mana ada papa dan mama di situ sedang bersembang dengan bakal menantu idaman mereka.

Kebelakangan ini, rumah ini bukan lagi istana bahagiaku. Tiada lagi keriangan dan kebahagiaan di rumah ini. Papa dan mama sudah seperti orang asing bagiku. Mereka lebih menyokong kehendak Nico berbanding kebahagiaanku.

"Kamu akan menikah dengan Be seminggu lagi," aku mendengar papa berbicara dengan Nico.

"Setelah menikah, kamu bawa Be tinggal denganmu, nak Nico," timpal mama.

"Boleh, asalkan Be mahu ," jawab lelaki itu.

Sial! Mampus kau, Nico! Mampus kau! Aku memukul-mukul guling yang ada di hadapanku, membayangkan guling itu adalah tubuh Nico.

Aku meninju guling itu dengan keras sambil menyumpah seranah. Aku sudah membayangkan tubuh Nico yang lebam-lebam terkulai layu tidak bermaya akibat pukukanku.

"Be, keluar. Temui bakal suami kamu," terdengar suara mama di sebalik pintu.

"Suruh dia balik, ma. Suruh dia pergi manpus!" aku berteriak dengan lagak kurang ajar.

"Apa kata kamu, Be! " teriakan ayah bergema dari luar.

"Dia penipu, pa. Nico penipu!"

"Kamu sudah terpedaya dengan mat salleh sial itu. Kamu patut bersyukur Nico masih menerima kamu walaupun kamu sudah bekas orang putih tu," aku hampir tidak percaya papa mengucapkan kata-kata itu.

Betapa sakitnya bila orang yang aku sayang mengatakan kata-kata yang tidak lagi berhiaskan kasih sayang.

" Papa dan mama tidak kenal siapa Nico. Mengapa papa dan mama tidak percaya bila Be mengatakan Nico masih beristeri. Isterinya sedang sarat, ma, pa," kataku.

"Kamu yang akan menjadi isterinya, Beatarissa. Papa akan pastikan, seminggu lagi kamu dan Nico akan menikah!" Aku menutup telinga dengan telapak tanganku. Tidak, aku tidak akan menikah dengan Nico!

Suasana senyap seketika. Namun selang beberapa minit, suara bastard. itu kedengaran.

" Biarkan Be dulu, pa, ma. Biar Be bertenang dulu. Saya minta diri dulu, pa, ma. "

Jangan pulang. Kalau kau pulang, nanti kau datang lagi. Bagus kau pergi mampus, biar selamanya kau hilang dari dunia ini! Aku berteriak dalam hati.

Vote dan komen.
Selamat membaca.

Tbc....

My Dear Lover ( ✔️ Complete ) Where stories live. Discover now