MDL 37

8.4K 155 10
                                    

"Kamu pelengkap hidupku. You're my dear lover"

Aku menongkat kepalaku dengan tangan. Mataku mengamati wajah Rery. Dia memejamkan matanya, tetapi aku tidak tahu dia  tidur atau hanya sekadar berkhayal hingga dia tidak menyedari kehadiranku.

" Clay...," aku memanggil namanya. Tanganku membelai bulu-bulu lebat pada dadanya yang terdedah. Sentuhanku membuat Clay membuka matanya. Dia kelihatan terkejut melihatku.

"Beatarissa? Kamu di sini?" Rery bangun dan sedikit mengundurkan tubuh hingga dia bersandar pada kepala katil.

"Kamu tidak suka aku di sini?" aku terus menggodanya. Aku mengelus betisnya. Dari betisnya, tanganku naik hingga ke pahanya. Malam ini Rery hanya memakai boxer hitam.

"Jangan, Be," dia menahan tanganku yang masuk dari kaki boxer nya yang elastik.

"Syhh..," aku memberi isyarat agar dia diam. Tanganku tetap nakal, masuk ke dalam dan menemukan 'adik' Rery yang kini merespon sentuhanku.

"Jangan, Be. Kalau papa tahu...."

"Papa takkan tahu kalau kita melakukannya senyap-senyap, Clay," aku memotong percakapannya.

"Papamu sengaja ingin menyiksaku, Be," Rery mengerutkan dahinya sambil menahan nafas. Kakinya turun naik menggeser cadar tilam di bawahnya.

"Nikmat?" Dia mencengkam pergelangan tanganku.

" Nikmat, sayang. Tetapi akan lebih nikmat jika aku memasukimu."

"Jadi, masuki aku, Clay. Kamu sudah berjanji. Jika aku mengikutmu pulang ke sini, kita akan bercinta sampai pagi," tanganku terus mengurut 'adiknya'. Tidak perlu menunggu lama, 'adik' Rery sudah membengkak dalam genggamanku.

"Kamu mahu?" Aku mengangguk. Sedari semalam aku menahan diri. Hormon ibu mengandung membuatku selalu berghairah  begini.

"Kalau papa tahu bagaimana, sayang?"

Flashback On

Rery menautkan jemari kami. Dia melangkah dengan tenang, sedangkan aku melangkah dengan gelisah. Sebelah tanganku menahan perut yang terasa berat.

"Berhenti di situ," suara papa menghentikan langkahku yang baru hendak melangkah memasuki ruang tamu. Aku menggenggam erat jemari Clay sambil menatap wajahnya.

"Kamu mengatakan papa memintamu membawaku pulang," kataku separuh berbisik.

"Papa boleh menerima kamu dan Rery. Papa boleh menerima anak kamu sebagai cucu papa. Tapi papa ada syarat."

Papa memandang pada aku dan Rery. Kemudian aku perasan papa turut memandang pada perutku yang membuncit.

"Papa akan membenarkan kamu dan Rery tinggal di salah satu homestay kita. Tapi tunggu sehingga homestay itu selesai diubahsuai. Dalam waktu seminggu ini,  kamu berdua boleh tinggal di sini," aku mengukir senyum. Akhirnya papa mahu memaafkan dan menerima kami.

" Terima kasih, pa, " aku melepaskan tangan Rery dan ingin berlari memeluk papa.

" Tunggu di situ, Beatarissa. Papa belum selesai berbicara. "

" Rumahku bukan homestay, bukan juga hotel. Aku tidak mahu ada adegan honeymoon di rumahku," aku tahu papa menujukan kata-kata itu kepada Rery kerana matanya terarah pada suamiku itu.

"Atas alasan itu, papa mahu kamu dan Beatarissa tidak tidur sebilik, hingga kamu berdua berpindah ke rumah yang papa berikan. Kalau kamu setuju, kamu boleh masuk ke dalam rumah ini. Kalau tidak setuju, kamu berdua boleh kembali tinggal di hotel," papa memberikan syarat.

My Dear Lover ( ✔️ Complete ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin