MDL Extra Part 2

7.6K 121 6
                                    

"Selagi mentari menyinar, yakinlah bahawa hatiku tetap menjadi milikmu," - Beatarissa

Dua belas tahun sudah berlalu. Sudah dua belas tahun aku menjadi isteri Rery Clayton. Aku sudah berusia tiga puluh empat tahun manakala Rery, suami tercintaku sudah berusia empat puluh dua tahun. Rery tidak lagi semuda dulu meski di mataku dia tetap tampan.

Stefan dan Samuel sudah masuk usia sebelas tahun. Lissa pula sudah menginjak usia enam tahun. Dan si bongsu Reynald Sean baru berusia tiga tahun.

Sukar untuk percaya aku mampu menjadi ibu kepada empat orang anak. Namun itulah kenyataannya. Aku sudah melahirkan empat orang zuriat untuk Rery, tiga lelaki yang seorang perempuan.

Aku senyum sendiri melihat pantulan diriku pada cermin. Aku tidak cantik, tetapi di mata Rery aku wanita yang cantik. Entah apa kecantikan yang Rery lihat padaku.

"Belum mahu tidur?" Rery meletakkan dagu di atas bahuku. Kedua tangannya menyusup masuk ke dalam lingerie berwarna maroon yang melekat sempurna di tubuhku. Tangannya menangkup buah dadaku yang masih kenyal dan tegang meski sudah menyusui empat orang anak.

" Anak-anak sudah tidur?" tanyaku.

"Mereka semua sudah diangkut Robert dan Susie."

Aku menggeleng. Pasti keadaan rumah sepupuku itu sangat riuh malam ini. Anakku seramai empat orang, ditambah anak mereka sendiri seramai dua orang rasanya bakal meriuhkan suasana. Apatah lagi jika Tyler dan adiknya juga ke sana. Aku pasti para sepupu itu akan berjaga hingga ke pagi.

"Malam ini nampaknya kita berbulan madu lagi, sayang," Rery menarik tubuhku bangun dan membawaku ke tempat tidur.

"Malam ini cuaca di Totonto sangat sejuk, Be. Sesuai sekali untuk bercinta," Rery mula menggodaku. Tangannya bergerak nakal, menjelajah setiap inci tubuhku.

"Emmph....," aku mengerang menikmati sentuhan Rery.

"Kasihan Robert dan Susie, pasti mereka tidak sempat berduaan seperti kita saat ini," kataku.

Robert jatuh hati pada Susie saat kali pertama berkunjung ke rumahku. Sejak itu, setahun tiga kali Robert datang untuk memikat Susie. Dua tahun kemudian, mereka sah menikah. Robert membawa Susie tinggal bersamanya di Totonto.

" Biarkan, sayang. Malam ini aku mahu bercinta denganmu. Siapa tahu, malam ini seorang lagi Rery junior dapat kita proses. Empat orang made in Sarawak. Yang ke lima biar made in Toronto pula," Rery menanggalkan lingerie yang ku pakai.

Rery menindih tubuhku dan mencumbui leherku. Mungkin cuaca sejuk Toronto membuatnya lebih berghairah malam ini.

" Ahh.. Clay," Rery merentangkan tanganku dan menekan tanganku ke tilam dengan telapak tangannya. Dia membuka pahaku dengan kakinya.

"Aku tidak mahu menunggu, Be. Dan aku mahu kita bercinta lama. Sampai pagi ya, Be," Rery mengangkat pinggulnya dan memposisikan junior nya. Rery menurunkan pinggulnya dan si junior masuk dengan sempurna.

Nafsu Rery masih sehebat dulu. Tenaganya juga masih sekuat dulu. Kami benar-benar bercinta hingga ke pagi.

"Aku tidak keberatan jika kamu mengandung lagi, Be. Kita bagi adik buat Sean," kata Rery saat dia menumpahkan spermanya ke dalam rahimku entah untuk yang ke berapa kalinya malam itu.

💕💕💕

Aku menelefon Susie dan Robert agar menghantar anak-anakku pulang. Kononnya pagi ini kami akan membeli pakaian dan beberapa kelengkapan lain sebagai persiapan menyambut hari Natal yang akan tiba dua hari lagi.

Tahun ini, Rery membawa kami berkunjung ke Toronto dan menyambut Hari Natal bersama-sama keluarga Rery di sini. Mum dan Dad sudah terlalu tua untuk penerbangan jauh. Jadi, Rery memutuskan biar kami yang datang ke tempat Mum dan Dad.

Ini merupakan kali ke dua Rery membawa anak-anak ke Toronto. Dua tahun berturut kami menyambut Natal di Toronto bersama keluarga Rery.

"Mummy," Sean meluru ke arahku dan memelukku.

"Sean rindu mummy," tangannya merangkul pinggangku. Aku tersenyum geli. Lihatlah betapa manjanya anakku yang seorang ini. Semalam sahaja berpisah dariku sudah merengek mengatakan dirinya rindu.

Rery membawaku dan anak-anak membeli pakaian baharu untuk menyambut Krismas. Anak-anak kelihatan teruja dan seronok.

Kami menghabiskan masa sehari suntuk mengunjungi beberapa pusat membeli-belah di sekitar bandar Toronto. Aku sudah beberapa kali memicit kaki yang terasa lenguh. Namun demi anak-anak yang masih bersemangat untuk berjalan-jalan, aku terpaksa mengalah.

"Tahun ini kita jalan puas-puas di sini. Tahun depan mungkin kita tak dapat pulang menyambut Natal di sini," ucap Rery. Satu tangannya mengendong Sean, manakala sebelah tangannya mengenggam erat jemariku.

"Kenapa tahun depan kita tak dapat ke sini?" aku tidak memahami maksud kata-kata Rery. Rery tersengih.

" Semalam kita sudah proses yang ke lima, Be. Kalau jadi, tahun depan pasti masih bayi," aku memukul lengan Rery. Pipiku rasa panas diusiknya begitu.

" Kamu cantik dengan pipi merona begitu, Be. Tapi bagiku lebih cantik lagi bila kamu sedang mengandung. Lebih tembam dan comel, " Rery terus mengusikku. Patutlah asyik nak buat aku mengandung, aku sengaja memuncungkan bibir.

"Tapi serius, Be. Anak-anak kita sudah besar. Kalau kita ada baby lagi, mesti lebih seronok. Kita cari baby perempuan, ya Be. Biar Lissa ada kawan." Kalau Rery sudah mengatakan begitu, apa yang aku boleh buat.

Lekukan lampu menghiasi kota Toronto. Pohon Krismas yang tinggi kelihatan menjulang di hadapan Dewan Bandaraya Toronto.

" It  look so beautiful, daddy, " Sean menunjuk pokok krismas dengan jarinya.

Destinasi terakhir hari itu ialah Niagara Falls. Di sini kelihatan berjuta lampu yang dinyalakan hingga mewujudkan pemandangan yang benar-benar menakjubkan.

Vote dan komen.
Happy

Tbc...

My Dear Lover ( ✔️ Complete ) Where stories live. Discover now