02- Who are you?

4.3K 216 43
                                    

Taekook
KookV

Jungkook×Taehyung

Mature Content
Bacaan hanya
Umur 18 tahun keatas.


***

" Hai baby boy, Daddy it's here. "

Aku terkejut dengan pandangan aku. Lelaki yang memang sempurna dari mata kasar aku. Okey ini kali pertama aku nampak ada lelaki yang cukup sempurna.

Mempunyai mata yang bulat dan anak mata yang kelam. Hidung mancung, Pipi tirus, Rahang yang cukup tegas. Bibir yang menawan bewarna kemerahan jambu. Seolah dia tak pernah merokok.

Kening yang tajam, Rambut yang dirapi dengan smart. Pakaian yang bersih dan penampilan yang penuh bergaya.

Senang kata, Dia lelaki yang memenuhi cita rasa seorang perempuan. Aku yang lelaki pun terasa dicuit iman ni. Inikan perempuan.

" Hei baby, kenapa pandang daddy macam tu? tergoda ke? dengan daddy. ke daddy kacak sangat hari ini? hm? " Lelaki itu bersuara dengan gentleman. Aku hentikan lamunan, Terdengar benda yang menjengkelkan. Iaitu Panggilan Daddy? What the fuck..

" Err..Maaf! saya tak kenal Encik. Encik ini siapa? " Tibatiba pulak terasa Janggal mungkin aku merasa sedikit malu.

Lelaki itu memasukan kedua tanganya kedalam poket seluarnya dan datang menghampiri aku yang berada diatas katil.

" Welcome to my world. By the way aku nak bagi kau satu job. Dan aku tahu kalau kau baru sahaja kehilangan kerja. " Jelasnya, Dahi aku berkerut. Kening aku dinaikkan.

" So apa kene mengena aku dengan kau? Dan kerja apa yang kau nak bagi. "  Aku bercakap lantang, seperti meminta perjelasan lagi.

" Kerjanya mudah sahaja, Tak susahpun. " Katanya dengan penuh kebelagakan. Cis.. Tahulah handsome

" Kerja apa? "
Kataku lagi, Dia datang kearah aku dan berbisik tepat ditelinga aku.

" My Maid " Katanya dengan halus. Tubuh aku automatik Meremang dahsyat. Fuhh.. bergetat tulang aku.

" What? Maid? Kerja tu je ke? Kenapa kau amik aku. Kenapa tak amik Perempuan. " Kataku lagi. Terasa hembusan nafasnya dan bau maskulinya menerpa tepat dipipiku.

" Sebab aku tak berselera dengan perempuan. Aku berselera dengan kau je. " Bisiknya lagi. Hidungnya sedang bergesek dengan pipi aku. Jantung aku berdetak dengan tidak normal.

" Berkerja dimana? " Tanyaku lagi dengan suara yang perlahan. Cis tak mungkinlah aku ni takut dengan dia.

" In my house " Katanya dan bangun lalu berjalan menuju ke pintu luar. Aku belari kearahnya dan menarik lenganya dengan perlahan. Takut tersilap langkah pulak. Sia-sia kene penampar jepun dari mamat hensem ni.

" Ah, Kejap.. Awak nk pergi mana? " Aku menunjukan senyuman pahit aku kepadanya. Matanya beralih pada tangan aku yang kini mengenggam lenganya.

" Ah, Maafkan saya. "

" From now, Kau kene panggil aku.
Tuan or Sir and lebih baik panggil Aku dengan perkataan— " Kata-katanya dihentikan sambil menatap mata aku dengan lebih dalam lagi. Aku meneguk ludah dengan kasar. Jantung aku tak berdegup dengan normal. Hembusan nafasnya terkena pada wajahku. Bau maskulinya dihidu lagi itu yang membuatkan aku terasa nyaman sangat.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang