07- Teasing

3.1K 166 11
                                    

Taekook❤KookV






***

Taehyung kembali menoleh kearah jungkook. Dia tak mahu jikalau jungkook terus-terusan memarahinya. Dan Taehyung tak suka itu.

Taehyung menghampiri jungkook yang duduk diatas kerusi kerjanya. Dia mendudukan punggungnya diatas riba jungkook.

Tanganya melingkari leher jungkook. Merapatkan dadanya dengan dada jungkook. Membuatkan lelaki yang bergelar CEO itu mendongak melihat taehyung.

Jari-jemarinya yang lentik itu sedang bermain dengan dada bidang jungkook. Jungkook agak terkejut dengan kelakuan taehyung.

" Daddy?~ " Ujar taehyung dengan
nada yang manja. Taehyung membasahkan bibirnya dengan menyapu lidahnya pada bibir bawahnya.

Jungkook meneguk ludahnya dengan kasar. Dia merasakan kalau taehyung sedang mengesekan Punggungnya tepat pada kejantanan jungkook yang berlapik dengan seluar itu.

" Daddy~ please.. Bawa baby.. " kata taehyung dengan mimik yang manja. Terlihat imutnya wajah cantiknya itu. Baju besarnya agak terlucut sedikit itu sehingga menampakam bahu putihnya. Jungkook lagi meneguk ludahnya.

" Please daddy.. Baby nak jalan.. " Taehyung memasukan tangan mungilnya pada suit yang dikenakan oleh jungkook. Meraba-raba dada jungkook yang masih berlapik kemeja putih.

" Daddy! sanggup ke? tengok
baby tersiksa begini? Hm? " Jungkook sedaya upaya menahan dirinya. Dia cuba menormalkan detakan jantungnya. Nafsu kudanya cuba ditahan. Taehyung sedang mengejutkan Singa yang tertidur.

" Ok-ey! Oke.. Bangun cepat.. Kau
berat tahu tak? "

" Tak mau! "

" Taehyung, kalau kau lambat
turun nanti lambatlah kita
pergi Shopping "

" Tak nak! Nak Daddy dukung.. "
taehyung bersikap manja seperti anak kucing. Membuat jungkook sungguh tak sanggup melihat taehyung yang terus-terusan mengesekan punggungnya pada Kejantananya. Sungguh taehyung ingin membangunkan Singa Jeon dibawah sana.

" Ok-ey.. Kau ni mengada-ngada tahu.. dahlah berat. " Jungkook berjaya dukung taehyung lalu meletakan taehyung diatas sofa.


Taehyung mengutum senyuman lalu merangkul leher jungkook dengan erat.

" Yeahhh! Sayang Daddy Kookie. " Taehyung menghamburkan pelukanya pada jungkook. Entah kenapa membuatkan jungkook merasa sangat selesa dengan pulakan ini.

" Eghem! Jangan lebih-lebih.
atau Aku tukar fikiran ? " Ujar jungkook sengaja mengusik taehyung. Taehyung berdiri tegak seperti askar.

" Baik Daddy.. "

" Jangan panggil aku Daddy. "

" Kenapa bukan ke?Hyung
suka? "

" Memanglah aku suka. Tapi
bukan kat sini. "

" Oh begitu baiklah. "
Jungkook mutarkan bola matanya dan berjalan membawa briefcase lalu keluar dari pejabat. Manakala taehyung terkedek-kedek mengikuti langkah jungkook.

Dua orang wanita itu tak berhenti melihat taehyung yang bermanja-manja dengan jungkook. Dan Mula mengatakan tentang bukan-bukan pada mereka berdua.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now