34- I can't breath without you

2.1K 129 36
                                    

Taekook
KookV

.
.
.

Jungkook dah lama sedar dari koma. Setelah 3 bulan dia terlantar dihospital kerana koma. Dan kini jungkook mengalami lumpur untuk sementara waktu.

Ketika jungkook dapat tahu dirinya lumpur. Dia agak sedikit kecewa dan berniat ingin bunuh diri. Senang cerita dia tak boleh menerima hakikat yang dia lumpur.

Walaupun sementara. Dan kini jungkook membuat terapi.  Agak lama juga untuk jungkook pulih dari lumpuh. Kerana membuat terapi bagi orang yang lumpuh bukanlah sesuatu yang mudah.

Dan disinilah jungkook masih duduk dikerusi roda. Menghadap ke luar tingkap, cahaya matahari menyinari dan angin sepoi-sepoi bahasa yang menyapa wajahnya.

Jungkook mengeluarkan buku dairinya. Boleh dikategorikan lah. Sebab jungkook memang akan buat jurnal didalam buku tersebut. Entah apa agaknya ditulis, kerana tak ada lagi yang dapat membaca isi buku itu.

Sejak akhir ini, jungkook lebih menjadi pendiam dan sering meluangkan masa untuk bersendirian.

“Hm.. Taehyung-ahh.”
Iya jungkook masih lagi mengingat nama kekasihnya. Masih segar lagi ingatanya mengingat wajah dan nama taehyung.

Jungkook membuka helaian demi helain muka surat pada buku itu. Dan terpampanglah sekeping kertas USG  kandungan pada janin taehyung.

“Anak Appa?!”
Gumam jungkook perlahan. Bersamaan angin yang meniup rambutnya menampakan dahinya itu.

“Maafkan hyung. Tae! Maafkan juga appa sayang.”
Bukan sekali jungkook mengucapkan malahan dah berapakali jungkook mengucapkan kata maaf. Dan terkadang tak terkira berapa kali agaknya jungkook mengumam meminta maaf.

“Apa kahbar taehyung?!, apa kahbar kau disana bersama uri aegya. Aku rindukan kau. Sangat merinduimu, maafkan aku taehyung. Maaf kerana tinggalkan kau begitu lama. Maafkan aku bodoh kerana lebih menjadi penakut dari mempertahankan hubungan kita. Maafkan aku kerana dah buat kau kecewa dengan aku. Maafkan aku taehyung, pulanglah bersama uri aegya kita. Jangan biarkan aku sendirian disini tae! Dan maafkan aku sekali lagi.”
Ucap jungkook. Dia berharap sangat bahawa taehyung akan dengarkan semua luahanya. Dia berharap taehyung juga merinduinya. Dan menjaga anak mereka dengan baik.

Puan jeon dari jauh hanya melihat anaknya dari belakang sahaja. Dia tahu jungkook tak berhenti menyebutkan nama taehyung. Dan barulah Puan Jeon tahu bahawa selama ini taehyung adalah anak kepada keluarga Kim.

Tuan jeon berasa serba salah kerana memaksa jungkook untuk meninggalkan taehyung. Dan kini keluarga kim merana juga jungkook turut merasa derita kehilangan taehyung.

Iya, hoseoklah yang membongkarkan segalanya setelah dia mendapatkan bukti yang kukuh untuk menghumban taeyeon ke penjara.

Dan kini, taeyeon berada dipenjara dengan keadaan yang masih hamil. Perutnya semakin membesar dan setelah ia melahirkan anak itu akan diserahkan kepada jungkook. Kerana ini adalah tanggungjawab jungkook untuk menjaga bayi itu nanti.

Dan keluarga kim tak percaya dengan anak gadisnya yang sanggup menipunya dan juga perlaku dari segala dalang kehilangan anak bungsunya iaitu Kim Taeyong. Dan lagi-lagi Puan Kim hilang akal sihatnya kerana baru sahaja dia bertemu dengan anaknya itu. Dan kini dia kehilangan semula. Kenapa takdir tidak memihak kepadanya. Dia sangat merinduikan anaknya dan lihatlah anak kini membesar dengan sangat baik.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now