48-Wake up

2.4K 128 27
                                    

Taekook

.
.
.
.
.
.
.
.

Before start! You should
Open this song.
“Memories Of the Wind”
By
“NAUL”

Happy Reading

.
.
.
.
.
.







Taehyung sedang ditangani oleh dokter dihospital Han. Dan jungkook sedang menunduk menunggu jawapan dari dokter.

Semoga taehyung baik-baik sahaja, dia sudah tak sanggup kehilangan taehyung.

Dan jungkook tak tahu kalau semua ini terjadi oleh kerana Ji eun. Jungkook berasa sungguh kecewa dengan gadis itu.

Jungkook cuba untuk lupakan taehyung, tetapo nampaknya tidak berhasil. Ternyata cinta mereka sangatlah kuat. Dan tak mudah untuk dipisahkan.

Garis takdir jungkook hanyalah bersama taehyung.

Dan kenyataan itu tak dapat diubahkan, walau sejauh mana dan sehebat mana jungkook menghalang. Ia tetap kuasa tuhan.

Betul kata taehyung, mungkin dia boleh tipu orang lain tentang perasaanya tetapi dia tidak boleh menipu dirinya yang kenyataanya, bahawa dia masih menyintai taehyung.

“Semoga baik-baik sahaja.”
Ucap jungkook.

.
.
.
.
.
.
.

Flashback...

—Ji eun sudah bersedia dengan majlisnya yang sebentar lagi akan bermula. Dan ji eun tak sengaja lalu dihadapan pintu bilik jungkook.

Dan mendengar setiap perbualan jungkook dan taehyung.

“Kalau aku bahagia sekali pun, kenapa?! Kau rasa terseksa. Lagipun, bukan ini ke? Yang kau minta Kim Taehyung aku dah nak bahagia.”kata jungkook.

“Hyung! Berhentilah, tae dah tahu segalanya. Kenapa hyung terus menyiksa dirinya hyung...”kata taehyung, wajah jungkook berubah. Apa yang tak kene dengan taehyung sekarang ini.

“Apa yang kau cakap ini?!”

“Tae dah baca segalanya, dalam dairi abang.. Ternyata, abang masih mencintai tae.. Tolonglah abang, abang boleh tipu semua orang tapi tak boleh tipu diri sendiri. Tae tahu kalau abang masih mencintai tae. Kenapa tak boleh je abang hentikan segala permainan ini dan kita bersama.”

“Bukan ini ke?! Yang kau minta Kim Taehyung. Pada mulanya aku minta kau kembali dengan aku seperti dahulu tapi kau yang menolaknya kim taehyung. Adakah kau lupa dengan perkataan terakhir dulu.”

“Abang! Bukan ini yang tae minta! Sebenarnya abanglah yang meragukan cinta abang pada tae. Kalau benarlah abang cintakan tae! Kenapa abang tak perjuangkan segalanya. Abang biarkan tae pergi. Abanglah yang menyakiti hati tae dahulu. Apasalahnya abang cuba rawat hati tae. Abang senang robekkan hati tae tapi abang tak mampu pulihkan hati tae. Tae nak sangat abang buktikan pada tae yang abang betul betul inginkan tae kembali semula.”

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now