32- far away

2.1K 145 28
                                    

Taekook/KookV
NamJin

P/s: guys jgn lupa bukak lagu“My Heart”. Bagi menghayati cerita ini.
.
.
.
.
.
.

Taehyung tak lagi mampu untuk melakukan apa apa dengan hanya melangkah pergi. Jungkook tidak melakukan sesuatu untuk mencegah  dirinya dari pergi.

seperti..

“Tae, jangan pergi.. maafkan aku.”

“Tae, aku rindukan kau tolong jangan tinggalkan aku.”

Tetapi...

itu tidak akan pernah berlaku. Akhirnya taehyung pergi dengan seribu tusukan pisau tepat didadanya. Airmatanya tak mampu dibendung lagi.

Dan berakhir dengan dia menumpahkan segala kesedihanya dengan menangis.

“Taehyung!”
Sambut emma yang baru sahaja melihat taehyung hampir terjatuh. Taehyung memeluk wanita itu dan menangis dibelakang bahunya.

“Eh, taehyung sayang? kenapa ni.”

hiks..hiks.. Mama!..”

“Ye, sayang kenapa ini.”

hiks..hikss.. nak balik rumah.”

“Tapi——

hiks hiks...tolong mama!”

“Okey baiklah, dah jangan nangis jom kita masuk”
emma mendorong tubuh taehyung untuk masuk kedalam kereta. Dan memandu kereta itu sehingga mereka tiba dirumahnya.

.
.
.


Emma sedang membuak-buak kemarahanya. Dia tak sangka bahawa jungkook menolak taehyung, dan lebih tepat lagi dia halau taehyung keluar sebelum mendengar penjelasanya.

“Jungkook betul-betul dah melampau. So betulah, yang dia dah berkahwin and isterinya sedang mengandung.”

Soal Emma taehyung hanya mengangguk, Air matanya tetap juga deras mengalir. Dia belum menghentikan tangisanya lagi, ia dia benar-benar kecewa dengan jungkook.

“Dan kau juga mengandung taehyung!” Katanya dengan sedikit menekan. Taehyung tertunduk sambil mengusap perutnya yang semakin membuncit itu.

hiks..hiks.. sudahlah Mama lupakan soal itu. Tae akan jaga anak tae sampai bila-bila.”

“Tae, jangan begitu sayang! anak dalam kandungan kamu masih ada seorang ayah. Dan mama tak nak dia terlahir tanpa seorang bapa.”

“Iya, tapi tae mampu lakukan apa je mama? Jungkook dah pun berumah tangga dan tak lama lagi mereka akan dikurniakan cahaya mata. Tae tak nak jadi perosak. Kalau itu yanh terbaik tae reda je———

“Reda! abahmu!? Taehyung sedarlah, Jungkook perlu tahu yang kamu mengandung. Dia perlu berasa sikit tanggungjawab itu. Jangan jadi bodoh Kim taehyung! Dia dah pakai kamu sesuka hati And then? dia buang kamu! jantan jenis apa tu.”

hiikss hiks...Mama! hentikan.. Tae dah kata yang tae akan besarkan anak ni tolonglah.”

“Okey baiklah, kalau itu yang kamu mahukan. Mama sumpah akan bawa kamu jauh dari sini dan sampai bila-bila kamu tak boleh berjumpa dengan jungkook. And the last one Mama bersumpah sampai mati jungkook tak akan jumpa anaknya.”

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now