14- Feel better

2.5K 142 11
                                    

Taekook/KookV

.

.

.

.

Taehyung sadar dari tidur yang panjang. Tubuhnya terasa ada bebanan, Dia menoleh kebelakang melihat jungkook sedang tertidur pulas sambil memeluk pinggangnya.

What?

Jungkook tidur sekatil denganya tambahan pula, Jungkook sedang memeluk pinggang rampingnya dengan erat seakan tak mahu melepaskanya.

Secara tak sengaja, Pipinya bersemu merah. Malu kerana dia tidur dengan jungkook. Entah sejak bila tapi dia tak sadar.

Mereka seperti pasangan kekasih atau lebih tepatnya hubungan suami isteri. Tidur sekatil, Sebantal, Seselimut. Taehyung lagi-lagi tak tahan dengan semua ini.

Menoleh tepat pada wajah tampan jungkook. Menatap lelaki itu seinchi demi seinchi. Taehyung berasa ada jauh dilubuk hatinya bahawa dia bahagia sangat. Entah sepertinya ada kupu-kupu didalam perutnya.

Getaran pada nadinya pun tidak teratur, Nafas mula menyesak dan jantungnya tidak berdegup denga normal.

Taehyung merasakan bahawa dia sedang dilamun cinta. Dia bahagia bila bersama jungkook. Sebelum ini taehyung tak pernah mengetahui apa itu erti menghargai dan menyayangi.

Sejak hadirnya jungkook dalam dirinya. semua menjadi berubah. Tak sama seperti dahulu.

Kalau dulunya, Taehyung itu seorang pemarah. Dan kuat memberontak, Tak suka dimarah dan diherdik. Dia sangat kuat dalam mempertahankan dirinya.

Taehyung tidak pernah menangis. Dan dahulu tiada apa yang membuatnya menjadi selemah ini. Tapi kali ini hidupnya benar-benar berubah seratus peratus.

Dia sering menangisi jungkook. Dan Tatkala jungkook berjauha pasti taehyung merindukan. Tiap kali jungkook berpegang dan bercumbu dengan gadis mahupun wanita. Taehyunglah orang pertama yang merasakan diri dikhianati. Dan Dia benci perasaan itu.

Perasaan...



Cemburu.



Heol, manusia macam taehyung mana tahu apa itu erti cemburu. Melihatpun tak pernah inikan pula rasa.

Tapi beginikah rasa menyayangi seseorang dan meletakan seseorang itu tinggi dihati kita. Menjadikan orang itu manusia yang paling bermakna dalam kehidupan kita.

Taehyung tak tahu bagaimana cara untuk menyayangi dan juga mencintai. Dia tak pernah dicintai dan mencintai. Dia tak tahu apa itu maksudnya Dua hati.

Ciuman pertamanya entahlah taehyung tak pernah terfikir. Dan Tak pernah terdetik untuk mencari pasangan hidup.

Tapi saat ini, hari ini dan detik ini sangatlah berbeza. Sejak dia hadir dan menjejaki kakinya dirumah ini. Segalanya berubah. Taehyung merasakan bahawa dia akan sering bergantung pada jungkook.

Dia tak ingin bergengang dengan lelaki ini walau hanya seminit. Dia tak boleh dan tak kuat menahan ini.

Bila jungkook mula menghindarinya taehyung akan sedih dan takut. Takut kalau jungkook akan meninggalinya. Dia merasa takut sangat.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Место, где живут истории. Откройте их для себя