23- want you🔞

5.5K 151 15
                                    

Taekook/KookV

.

.

.

.

Jungkook seolah-olah tak tahu apa yang dah berlaku. Taehyung menatap jungkook agak lama kemudian membuang wajahnya kearah lain. Hatinya terasa sakit sangat kini. Denyutan masih lagi nyeri didalam dadanya.

“Sayang?!”
Jungkook cuba untuk mengenggam tangan taehyung tetapi ditepis oleh taehyung. Jungkook mengeryit pelik, menghampiri taehyung dengan lebih dekat lagi. Jungkook seakan merayu denganya. Akan tetapi taehyung tak dapat menatap wajah jungkook kali ini.

taehyung tak kuasa nak melihat pandangan yang sungguh menyakitkan. Tambahan lagi dengan jungkook tak beritahu hal itu kepadanya membuatkan seribu torehan pisau pada dadanya.

sakit..

sungguh sakit...

"Taehyung?"
Suara jungkook bergema dikepalanya dan berakhir dengan dia tersadar cepat. Memandang jungkook yang kini berada dihadapanya.

"Huh?."

“Kenapa ni? ada apa apa yang tak kena ke?" Ujar jungkook dan taehyung memberikan jawapan dengan gelengan sahaja. Tidak berniat ingin membuka suara.

Sempat taehyung melirik kearah leher jungkook yang dipenuhi oleh kissmark.
O

h tuhan, hanya dirinya sahaja yang tahu bertapa sakitnya diri ini sekarang.

"Hyung!"
A

khirnya taehyung bersuara juga. Dan kembali menatap anak mata jungkook. Wajahnya kini mula merah padam. Seakan dirinya hampir ingin meledak.

"Yes, sayang."

"Hm. hyung sayang tae tak?"

"Eh? of courselah hyung sayangkan tae. Because you are my lovely one." Ujar jungkook dengan ayat yang begitu manis.

"Huh!, hyung do you love me?"

"Yes, kan hyung dah
cakap tadi."

"Hyung tak bahagia dengan
tae ke?"
Ujar taehyung, jungkook memiringkan wajahnya pelik mungkin. Kenapa tiba-tiba taehyung menanyanya dengan soalan ini. Dah terang-terang dia kata bahawa dia cintakan namja ini.

"Eh, mana ada. Hyung bahagia
dengan tae. Kalau tidak kenapa hyung susah payah nak cari tae untuk masuk dalam kehidupan hyung."
Kata jungkook dengan memberikan sebuah pelukan yang hangat dari tubuhnya. Taehyung mencium auroma tubuh jungkook yang memang lain, tak sama seperti auroma pagi tadi ketika dia tidur didalam pelukan jungkook.

Taehyung meramas baju jungkook dan berakhir dengan tangisan yang disembamkan pada dada jungkook. Jungkook berasa aneh kenapa taehyung bersikap seperti ini.

"Hiks..hiks..hyung! kenapa hyung buat lagi! hiks..hiks.. kenapa hyung kenapa beritahu tae hyung.. apakah tae tak boleh nak bagi hyung macam tu." Taehyung menangis terisak-isak pada potongan leher jungkook. Dan jungkook menenangkan anak itu.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now