36-Appa?!

2K 146 24
                                    

KookV

.
.
.

“Appa?!”
Teriak seorang gadis kecil dalam lingkungan 5 tahun usianya. Belari ke salah seorang lelaki yang berkemeja putih dan seluar slacknya berwarna biru gelap. Sedang merentangkan tanganya lalu memeluk tubuh gadis kecil itu.

“Aigoo! Anak appa! Pelan-pelan sayang.”
Ujar Lelaki itu sambil terkekeh pelan melihat tingkah anaknya itu.

“Nami rindu appa!”
Jelas gadis kecil yang petah bercakap itu. Jungkook hanya tertawa melihat karenah anaknya. Padahal jungkook tak pergi lama pun hanya dua hari sahaja.

Iya jungkook outstation hanya dua hari sahaja. Lagipun tidaklah jauh dari Nami. Gadis kecil itu adalah anaknya. Walau sebenarnya nami bukanlah anak kandungnya tetapi dia sangat menyayangi gadis kecil.

Bahkan ibunya tidaklah seperti nami. Tetapi nami mempunyai hati yang baik dan bersih. Tetapi nami ikut sedikit perangai ibunya terkadang jungkook sering lihat bahawa nami kuat cemburu.

Bila jungkook dekat dengan wanita lain dan juga namja manis. Nami tidak menyukainya. Bahkan nami juga tidak suka jika jungkook berdekatan dengan anak anak yang seumuran denganya.

Nami sangat protecting ayahnya. Dia tak suka sesiapa pun dekat dengan ayahnya. Kalau boleh dia nak jungkook sentiasa memberikan perhatian kepadanya. Bukan pada anak yang lain.

Itulah sikap Nami. Tapi jungkook dah biasa buat gadis kecil itu dengan raut masamnya. Gadis kecil itu sangatlah manja denganya.

“Appa pun rindukan nami juga!”
Ujar jungkook sambil memeluk perut buncit nami itu. Manakala gadis kecil itu hanya terkekeh dengan tindakan jungkook.


“Appa?! Hari ini kita nak pergi ke mana?!”Ujar gadis kecil yang petah dalam berkata-kata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


“Appa?! Hari ini kita nak pergi ke mana?!”
Ujar gadis kecil yang petah dalam berkata-kata. Tak padan yang kecik! Kata orang pun.

“Hurm?! Appa rasa.. Hari ini kita duduk rumah je lah?! Boleh!”
Kata jungkook dengan nada yang malas. Padahal dia sengaja nak usik gadis kecil itu kerana dia tahu sudah pasti nami akan marah atau merajuk pada jungkook.

“Alah...”
Katanya dengan nada mengeluh. Ha mula lah dia nak pasang muka merajuk dia tu. Jungkook dah tahu sangat dengan perangai puterinya ini.

“Bukan semalam kita dah keluar ke?! Appa malas lah.. Berilah appa berehat untuk hari ini sahaja.”
Kata jungkook. Nami mengelengkan kepalanya. Jungkook sudah menghafal sikap anak itu. Nami memang keras kepala, sebenarnya niat jungkook memang nak duduk rumah.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now