19-Secret

2.1K 145 2
                                    

Taekook/KookV

.

.

.

.

Taehyung pernah ceritakan aku sesuatu tentang mimpi dia.” Kata jungkook dan hoseok mendekati jungkook secara penasaran. Dia betul-betul ingin tahu apakah itu.

“Apa tu?”

“Dia mimpi yang dia berada disebuah taman sehingga larut malam. Kemudian dia menuju kesebuah lorong gelap. Dan Pada akhirnya dia terjumpa sebuah cahaya yang terang disana. Ketika itulah dia belari mengejarkan cahaya itu. Ternyata itu adalah sebuah jalan raya. Dan Ketika itulah dia dilanggar oleh kereta. Dan pada masa itu akulah yang menyelamatkan dia.” Ujar Jungkook. Hoseok terdiam.

“Itu maksudnya, Ingatanya akan pulih dengan melalui mimpi.”

“Jadi, betul lah dia adalah adik kandung taeyeon.”

“Iya, kau tahu taeyeon yang hilangkan adiknya. Dia tinggalkan adiknya ditaman ketika itu. Kau tahu apa sebabnya kenapa.”

Jungkook mengelengkn kepala.

“Dia tak suka taehyung. Dari sejak Puan kim hamilkan taehyung dia tak pernah suka. Dan dia tak suka taehyung yang selalu dimanja oleh ibudan ayahnya. Taeyeon sering dimarahi olehnya ayahnya kerana taehyung. itulah mengapa taeyeon bencikan adiknya.” Ujar hoseok.

“Aku tak menyangka bahawa taeyeon sanggup hilangkan adiknya. Ketika itu puan kim betul-betul merana atas kehilangan anaknya.”

“Itulah.”

“Jadi macam mana?”

“Kita akan buat taeyeon itu
berasa serba salah dengan kesilapan yang dia dah lakukan.”

Jungkook mengangguk.

“Dan, jangan ada yang bagitahu taehyung soal ini. Kita buat Taeyeon itu rasa menyesal suatu hari nanti. Kau tahukan Taeyeon itu seorang yang merbahaya.” Ujar hoseok lagi.

Jungkook tahu itu, Dan kalau boleh taehyung tak payah tahu itu kakak kandungnya. Kerana iti sangatlah berbahaya bagi taehyung. Taeyeon itu gila boleh buat apa sahaja.

Ahh, daddy!”
Suara yang datang dari atasan. Kedua antara mereka mendongkakan kepala melihat taehyung yang berpakaian kemeja besaran jungkook bersama Hot pantsnya itu.

Hoseok sedang terlongo melihat taehyung. Manakala jungkook yang melihat sedang menelan air liurnya dengan agak kasar.

“Yakh! jangan kau pandang!Kuda!”
Jungkook melemparkan bantal kecil itu pada hoseok yang sudah terlongo melihat taehyung. Hampir sahaja air liurnya ingin menetes.

Jungkook menghampiri taehyung diatas sana.

“Kenapa?”

“Daddy! jom tidur sama-sama taetae tak boleh tidur kalau daddy tidak ada.” Ujar taehyung yang mengosok-gosok matanya. Jungkook yang melihat sangatlah terasa taehyung ini menggodanya.

“Tak boleh! Daddy ada tetamu.”

“Tapi Daddy——

“Kau jelah yang tidur.”

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora