17- i don't like you

2.1K 149 13
                                    

Taekook/KookV

.

.

.

.

.

“Sebenarnya kau siapa bagi jungkook?” Gadis yang pernah taehyung temui sebelum ini dirumah jungkook ketika itu.

“Ahh, maaf Tuan jungk——

“Jangan tukar topik! Yes, memang aku datang sini nak cari jungkook, but kenapa kau mesti ada kat sini.” Kata gadis yang bernama Taeyeon itu. Memandang sinis kearah taehyung.

“Ah, saya minta maaf. Saya hanyalah bekerja dengan Tuan Jungkook sebagai Maid rumahnya sahaj——

“Penipu!”
Terhinjut bahu taehyung bila mendengar gadis itu sedang berteriak. Taehyung tak tahu kenapa gadis ini bersikap sebegini denganya.

“Kau penipu! kau ingat aku bodoh ke? kau nak rampas jungkook dari aku kan? Tak payah nak jadi bagus sangat, Aku dah lama perhatikan kau. Dan aku nampak kau bermesra dengan jungkook lebih dari seorang pekerja dengan majikan.” Katanya lagi, Taehyung mampu mendiamkan diri. Dia tahu bahawa taeyeon itu hanyalah bekas tunangan jungkook tapi kenapa dia sangat bersikap posesif.

“Tak itu cum——

“Kau sial! berani kau
nak rampas jungkook dari aku huh!”
Gadis itu terus menyerang taehyung dengan menolaknya jatuh diatas sofa lalu membenamkan wajah taehyung disofa itu.

Terkapai-kapai taehyung mencari oksigen. Taeyeon seakan ingin membunuh taehyung sekarang ini. Taeyeon mengutumkan senyuman. Lalu menarik rambut taehyung untuk menatapnya.

“Kau ingat, kau boleh ambil
jungkook dari aku? huh! maaflah budak kau salah orang untuk bermain. Jangan mimpi kau nak kan jungkook! Langkah mayat aku dahulu.. Jalang!.” Katanya kemudian memberikan tamparan yang kuat tepat mengenai pipi taehyung.

“Akhh!”
Taeyeon memberikan lagi tamparan pada pipi taehyung yang mulus itu sehingga mengeluarkan cecair berwarna merah disudut bibirnya.

Taehyung meringis kesakitan dia tak mampu nak lawan taeyeon sebenarnya.

Plakk!

“Arghh! Ampun!! hiks..hiks.. tolong saya minta maaf!, saya tak rampas jungkook dari awak!” Taehyung merayu pada taeyeon dan kini gadis itu menatapnya tanpa ada belas kasihan.

“Kau ingat aku nak percaya huh? Jangan harap. Aku maafkan kau! orang macam kau ni patut lenyap dari hidup jungkook!!” Katanya lagi memberikan tamparan pada wajah taehyung yang tak bersalah itu. Menangis terisak-isak taehyung menahan kesakitan. Seumur hidupnya tiada manusia lagi yang pernah memukul atau menamparnya ternyata gadis ini memang berani menamparnya.

Taeyeon melepaskan rambut taehyung kemudian membetulkan dress Merahnya lalu mencapai beg tangan yang terletak diatas meja kerja jungkook itu.

“Kalau kau mengadu dengan
jungkook pasal ini! Lepas ni aku akan pastikan yang kau tak akan dapat lihat dunia ini lagi.” Ujarnya dan beredar pergi dari pejabat jungkook. Taehyung meringkuk dan menangis  Pipinya sudah terasa dikoyak-koyakan oleh taeyeon tadi.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt