11- Really Mad

2.7K 158 20
                                    

Taekook/KookV

.

.

.

.

" hiks..hiks.."

Itu tangisan taehyung yang mula tersengut-sengut kerana menangis. Jungkook menyadari bahawa dia telah melukai mahkluk cantik itu lagi. Jungkook memang bersikap tegas tapi tidak mengena pada tempat.

Taehyung sekeras-keras kepalanya pun dia kini telah pun tewas dengan air matanya. Sebelum ini taehyung tak mudah tersingung dan kuat menangis.

Dia seorang yang kuat, sesakit mana pun dirinya dia tetap akan kuat. Tapi Apabila dia bersama jungkook. Dia mudah sekali kuat menangis. Dan Tak tahu apa sebabnya, Dia mudah tersentuh bila jungkook memarahinya walaupun itu perkara kecil.

Jungkook diluar mendengarkan sengukan taehyung dari dalam bilik. Niat ingin memujuk tapi jungkook berasa itu akan mengeruhkan lagi keadaan. Dia tahu yang taehyung belum bersedia untuk berhadapan denganya lagi.

Jungkook membuat keputusan untuk membiarkan taehyung didalam bilik sendirian tanpa ada yang menganggu malaikat manisnya.

Jungkook turun kebawah dan menampakan seorang gadis yang amat dikenali sedang bersandar diatas sofa itu.

Gadis itu melihat jungkook dan pantas belari lalu memeluk jungkook dengan erat. Menyembamkan wajahnya pada kemeja yang jungkook kenakan ini. Bau badan jungkook sungguh memabukan sebenarnya.

" Wu~ Darling.. wanginya you. " ujar gadis itu seakan merengek dan jungkook tidak menolaknya malahan dia menerima pelukan dari gadis itu. Jungkook mula memeluk erat pinggang ramping gadis itu.

" Let's play oppa. "
Gadis itu sedang merengek dengan jungkook untuk diajak bermain. Lagipula jungkook sedang tertekan disebabkan oleh taehyung. Dan Kini dia memerlukan servis yang terbaik untuk dirinya.

Jungkook menyerengai ganas menampakan gigit rabbitnya itu. Gadis itu berpakaian sungguh memikat cita rasa jungkook. Menaikan hormon jantan jungkook.

Menolak tubuh gadis itu diatas sofa. Gadis iti tersipu-sipu malu dengan jungkook. Walaupun ini sudah menjadi kebiasaan padanya.

Jungkook membuka butang bajunya satu persatu dari atas sampailah penghujungnya. Melemparkan kemejanya kemana sahaja. Dan Mula mencumbu gadis itu dari potongan lehernya.Gadis itu sangat nikmat dengan lidah jungkook yang menjilat-jilat lehernya. Dia memejamkan matanya.

Jungkook teruskan menjilat dan mengigit sedikit leher gadis itu. Gadis itu meringis kecil. Dan jungkook mampu terkekeh.

Perlahan tangan jungkook merayap pada payu dara gadis itu. Dan memainkanya. Gadis itu mendesah perlahan. Jungkook masih meneruskan aksinya ini.

" Junghhkookhhh.. "
Gadis itu merasa nikmat, kerana jungkook sedang menghisap puting gadis itu. Dan memainkanya sedang gigi jungkook.

Satu jari jungkook menyelusup masuk kedalam faraj gadis itu. Jungkook tahu gadis itu tidak lagi ada dara dan itu memudahkan kerjanya. Dia tak mahu merosakan wanita yang masih ada dara. Tapi dia suka merosakan wanita yang sudah rosak.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now