33- missed you

2K 132 13
                                    

Taekook/KookV

.
.
.
.




Drtt..drtt..

Tap!

“Hello.”

“....”

“Tak perlu sibuk aku kemana.”

“.....”

“Siapa cakap! aku suami kau.”

“....”

“Aku dah cakap tak nak! apa masalah kau ni.”

“....”

“KAU DIAMLAH PEREMPUAN JALANG! KERANA KAU AKU HILANG TAEHYUNG KAU TAHU ITU. SIAL BETINA TAK SEDAR DIRI.”

tap!

“Kenapa kau?”

“Taeyeon.”

“Huh! tulah kau juga yang nak kahwin dengan dia dan lepaskan taehyung. Sekarang rasalah seksa dia macam mana.”

“Kau Diamlah!”


Hoseok terdiam dan hanya melihat jungkook dalam keadaan yang mabuk teruk. Jungkook menuang beberapa lagi air soju itu kedalam cawan dan meneguk sekali teguk sahaja.

“Sudahlah tu! Marilah balik.”

“Aku tak nak!”

“Kenapa?”

“Hoseok! kau balik jelah.
Aku penat tahu tak! pandailah aku balik sendiri.”

“Takpayah! biar aku yang bawa kau balik.”
Kata hoseok yang cuba membantu jungkook dengan meletakkan tangan kananya diatas bahu. Tetapu jungkook tetap menolak untuk hoseok bawa ia pulang.

“Kau balik jelah!! Tak payah risaukan aku.. Pandailah aku balik sendiri.”
Kata jungkook dengan menenguk lagu cup kecil air soju itu. Hoseok menghela nafas panjang, sebenarnya dia tak nak biarkan jungkook sendirian. Dia tahu jungkook akan buat benda bodoh nanti.

“baiklah. Tapi make sure kau balik terus dekat rumah.”
Ujar hoseok dan jungkook hanya mengangguk sambil memejam mata. Akhirnya hoseok pulang meninggalkan jungkook sendirian disini.

Taklama selepas kepergian hoseok, jungkook membuat keputusan untuk pulang ke rumah. Dengan berjalan kearah kereta yang diparking agak jauh sedikit.

Sesampai tepat dia dihadapan kereta. Jungkook membuka lalu masuk kedalam isi perut kereta itu. Sambil menghentak stereng keretanya dengan kuat. Menyebabkan tanganya terluka.

“Hiks..hiks..”
Kedengaran bunyi senggukan dari jungkook. Kini perasaanya bercampur baur. Sakit, sesak, sedih dan banyak lagi. Tak terkata. Inilah kali pertama dia berasa kehilangan seseorang yang berharga.

“Taehyung...”
Jungkook hanya menyebut nama itu sahaja. Tak henti-henti menyebut nama taehyung. Berharap agar taehyung kembali kepadanya. Berharap taehyung ada disisinya seperti dahulu.

Kenapa jungkook tak pernah terfikir untuk mempertahankan hubunganya dengan taehyung. Kenapa biarkan ayahnya menakluki dirinya. Kenapa jungkook tak pernah nak pertahankan cintanya dan taehyung. Kalau benar dia sangat mencintai taehyung, jungkook akan pertahankan.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now