26- Problem

1.8K 108 13
                                    

Taekook/KookV
NamJin

.

.

.

.

Ini hari pertama taehyung duduk dirumah anak yatim. Kesemua antara mereka sangatlah baik-baik belaka. Taehyung sangat senang dengan ini.

Tetapi, ada satu hal yang taehyung berasa sedih saat ini. Iaitu ketiadaanya Jeon Jungkook disisinya, Itu adalah hal yang paling buruk bagi seorang kim taehyung.

Dia sangat merindui jungkook walau baru satu hari jungkook meninggalinya. Dia rindukan tubuh jungkook, auroma kekasihnya, wajah dan segala yang ada pada jungkook.

Sampai bila, taehyung akan hidup berjauhan dengan jungkook. Jujur dalam hatinya, jungkook itu amat bermakna baginya.

“Hyung, aku merinduimu.”

Hanya itu yang taehyung mampu katakan. Dia sangat rindukan lelaki itu , sangat-sangat. Semalaman dia tidur tak lena. Terlalu mengingati jungkook.

Pekara itu membuat dirinya semakin kegelisahan. Bila diingatkan waktu Ayah jungkook tidak merestui hubungan mereka, itu sedikit penyesalan dan kekesalan bagi taehyung.

Seburuk itukah dirinya, apakah dia tidak layak itu semua itu. Apakah dirinya terlalu jijik kerana tiada ibubapa? atau jijik kerana dia adalah hidup merempat.

Hanya jungkook yang menyayanginya. Walau dirinya terasa kekurangan tapi jungkook yang mampu menerimanya.

Bagi taehyung, jungkook segalanya. Dia mahu jungkook ubah hidup yang bernasib malang. Taehyung tak pernah tahu dia ada ibu dan ayah. Dia tak tahu kemana agaknya orang tuanya.

Dia tak tahu apa yang dah jadi denganya. Dokter mengatakan bahawa dia hilang ingatan. Dan dia cuba mengingati masa silamnya tetapi tidak boleh.

Tak boleh.

Ia tak berjaya.

Dia sangat menginginkan sebuah keluarga seperti jungkook. Ada Hyung yang sangat caring dan loving.

Taehyung mahukan kehidupan yang sempurna. Dia mahukan itu, Tapi dia tahu bahawa itu tak akan pernah berlaku dan terjadi.

Tak akan.

Baby?.”
Taehyung menoleh pantas dan melihat dibelakangnya, jungkook sedang berdiri terpacak dibelakang. Secara tiba-tiba air mata taehyung berderai membasahi pipinya.

Sayang, kenapa ini. Tae sakit ke?”

Jungkook menghampiri kekasihnya, Dan mengusap air mata taehyung yang semakin lama semakin berderai jatuh.

“Hyung...”

Grep!

Taehyung menarik tubuh jungkook lalu memeluknya dengan erat. Kepala di letakan pada dada sang kekasih. Iya taehyung merindui jungkook. Sangat sangat walaupun hanya satu hari.

“Tae...”

“Hyung, hiks.. tae rindu hyung..”

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now