21-Feelings

2.9K 129 16
                                    

Taekook/kookV

.

.

.

.

Maafkan hyung.. hyung cuma takut untuk berhadapan dengan tae.” Kata jungkook dan taehyung yang sembamkan wajahnya pada ceruk leher jungkook. Mengangkat wajahnya dan menatap jungkook sedalam-dalamnya.

“Takut kenapa?”

Hyung takut nak mengatakan perasaan ini pada tae.. dan hyung tak ada cara lain untuk tampilkam diri dihadapan tae. Dengan cara ini.”

“Perasaan apa hyung!”

“Hyung cintakan tae.. Hyung tahu ini tak masuk akal. Tapi hyung dah lama cintakan tae sejak kemalangan dimana hyung selamatkan tae.”

Hyung...
Taehyung seakan tak percaya
dengan kata kata jungkook sebentar tadi.

“Hyung takut, kalau hyung tak dapat membahagiakan tae. Dan hyung takut bahawa tae tak pernah mencintai hyung.” Jungkook rasa semakin jatuh. Dia tak kuat untuk mengatakan ini tapi inilah kenyataanya.

“Ini semua salah hyung! Hyung janji nak datang masa kat hospital haritu. Tapi hyung tak datang pun. Hyung tak ucapkan lagi selamat tinggal pada tae.” Taehyung memarahi jungkook. Dan jungkook berkali-kali meminta maaf.

“Pada masa itu, hyung nak sangat jumpa dengan tae. Tapi Eomma dan appa hyung dapat tahu yang selama ini hyung ponteng sekolah. Ketika itulah mereka tidak mengizinkan hyung untuk keluar sebagai hukuman. Hyung berusaha melakukan apa pun supaya dapat pergi ke hospital untuk berjumpa dengan tae.”

“Tapi ketika hyung datang. Tae dah pun tak ada. Hyung rasa menyesal sngat kerana tak dapat jumpa tae buat kali yang terakhir. Dan pada masa itulah hyung dah mula mencintai tae.  Hyung nak luahkan segalanya tapi tak sempat.”

Taehyung terdiam. Dan dalam masa yang sama dia juga sangat mencintai jungkook. Berharap bahawa lelaki yang bernama bunny itu dapat mengubah nasib hidupnya.

“Hyung~ saranghae...”
Taehyung memeluk jungkook dan menumpahkan airmatanya pada bahu jungkook. Begitu jungkook yang erat membalas pelukan taehyung.

Nado saranghae..”

. . .

Hari ini jungkook berasa sangat bahagia. Kerana hasrat dan janji yang terkubur didalam jiwanya kini telahpun.. Di bongkarkan.

Bukan jungkook berasa terkena tetapi dia semakin lega. Akhirnya taehyung tahu bahawa siapa dirinya. Jungkook tak perlu takut apa apa lagi kerana taehyung telahpun menjadi miliknya.

Jungkook memerhatikan setiap inchi wajah taehyung yang telah rasmi menjadi kekasihnya. Mengamati pemandangan yang sangat cantik di dunia.

Baginya taehyung adalah segalanya. Jungkook sudah lama mencari keberadaan taehyung dan bawa taehyung kedalam hidup dan juga dunianya.

“Tae.. I love you.”
Satu kalimat yang jungkook ucapkan. Walaupun telah berkali-kali dia mengucapkanya tetapi tetap sahaja tidak cukup jika mengucap dua atau tiga kali sahaja.

[𝐂] 𝐌𝐲 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐢𝐝 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now