Chapter 31

3.6K 466 316
                                    

Reaction saye membace komen anda semue di chap yng lepas was like :

(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)(╥﹏╥)¯\_(ツ)_/¯
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
ಥ⌣ಥ(;o;)(;o;)(;o;)(;o;)(。ŏ_ŏ)( ≖̄̆_≖̄̆)( ≖̄̆_≖̄̆)
( ≖̄̆_≖̄̆)( ≖̄̆_≖̄̆)(¬‿¬)(¬‿¬)(¬‿¬)(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)
¯\_(ツ)_/¯(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)(。ŏ_ŏ)

Aku tak bls comment korang kat chap lepas sebab aku mlz nak terangkan sorang² satu satu ¯\_(ツ)_/¯

Ade yng faham , ade yng tak faham (。ŏ_ŏ) ade yng tanye Eunbi sape , Nara hidup ke tak waduh ( ≖̄̆_≖̄̆) sape je yng tak faham ? Complicated sangat ke ff ni ? Ke dah mengarut dah ? urm :(

Aku belum habis olah lagi ff ni , sabar lah ... sepak kang 😭 *joke*

Tapi yng tak boleh bla ade yng tanye Eunbi sape , kau bace ke tak ff aku 😂 cube cek chapter lepas lepas ya :'D

Tunggu lah chapter yng seterusnya , nanti korang faham lah.. bace betul².. aku bace balik takde lah complicated , ke sebab aku sorang je yng tau jln cite die ? k 😂

Enjoy reading ^^ !

•••

"Hello , sayang .. Eun ok ke kalau Jimin tinggalkan Eun lama-lama dekat rumah tu?" Eun terdiam seketika. Dia memegang perutnya , perlu ke dia beritahu Jimin yang dia mengandung ?

Nah , tak penting .

Seokjin dah janji akan menjaga dia dan bayi ini , jadi Jimin tak perlu tahu tentang anak ni.

"Urm , takpelah. Dah biasa." Jawab Eunbi lambat-lambat dengan nada seakan merajuk. Jimin tertawa di hujung talian.

"Maaf , Jimin rindu Eun sangat-sangat. Tunggu Jimin balik ok? Jimin janji akan cepat balik ke sini. Bye."

"Bye." Talian terus dimatikan sebelum dia mencampakkan telefon itu ke atas katil. Sempat dia menjeling telefon itu.

Tak payah balik pun takpe , semak je. Kalau betul Jimin cintakan dia , Jimin takkan selalu ke luar negeri untuk selesaikan kerjanya. Kerja dekat Seoul ni apa salahnya ? Nak juga pergi jauh-jauh. Memang tepat pun pilihannya agar tidak memberitahu Jimin bahawa dia sedang mengandungkan anak Jimin sendiri.

"Baby , nanti papa kamu bukan si sial tu ya? Kamu lahir nanti , mama akan pastikan papa kamu adalah Kim Seok Jin. Ok?" Ujarnya perlahan sambil mengusap perutnya , Eunbi tersenyum nipis.

Kaki terus dilangkahkan ke dalam bilik air. Wajahnya yang terpantul pada cermin dilihatnya. Dia menarik nafas dalam sebelum mencapai pisau lipat yang berada di atas sinki bilik air itu. Sebahagian kulitnya dibahagian leher ditoreh sedikit.

"Nara , walaupun kita adik beradik. Muka kau tetap cantik lebih dari aku." Ucap Eunbi perlahan. Wajah Nara yang menempel di wajahnya terus ditariknya sehingga menunjukkan wajah sebenar Yoon Eunbi.

Topeng muka Nara yang dia sudah tanggalkan itu diletakkan atas sinki. Eunbi tersenyum senget melihat wajahnya di dalam cermin.

Mana dapatnya topeng muka itu ? Dialah yang mengupah pengukir patung untuk membuatkan topeng itu secara haram sejak dia bersama dengan Jimin dahulu. Dia sudah rancang semua ini lama sangat , tinggal untuk menghancurkan Rachel sahaja. Yang pasti bukan salah Eunbi , tapi salah Jimin. Semuanya datang dari sumber duit Jimin , bila nak , tinggal meminta sahaja.

[√] Suami Mithali ° kth Where stories live. Discover now