Chapter 43

3.2K 492 191
                                    


Rachel memeluk lututnya dan menyorokkan tubuhnya yang tanpa sebarang benang ke dalam selimut . Air mata laju saja mengalir ke pipi , dia menunduk tidak mahu memandang Cheol yang sedang memakai seluarnya kembali di hadapan meja solek bilik itu.

"Terima kasih Rachel sayang, I had so much fun. Walaupun tak jadi yang pertama , boleh tak aku jadi yang terakhir Rachel?" Entah sejak bila Cheol sudah berada di sebelah Rachel dan memicit dagu Rachel untuk mengangkat wajah itu memandangnya.

Rachel pantas mengalihkan wajahnya ke arah lain tidak mahu memandang Cheol. Cheol tertawa kecil sebelum menarik selimut Rachel.

"JANGANLAH !!" Jerit Rachel dan kembali menarik selimut tersebut. Cheol tertawa kecil.

"Gurau sikit pun marah." Cheol kembali bangun dari terus duduk di sebelah Rachel. Bajunya yang berada di atas lantai diambilnya dan terus Cheol keluar dari bilik itu meninggalkan Rachel keseorangan.

Rachel kembali menangis. Tidak sangka tubuhnya telah diratah oleh Cheol. Kedua belah telingnya ditekup. Kejadian dia bersama Cheol menghantuinya sehingga dia menjadi fobia.

"Kim Taehyung .. tolong selamatkan saya."

•••

"Jimin ? Bila balik?" Tanya Eunbi apabila terasa sepasang tangan memeluk pinggangnya semasa dia sedang membasuh pinggan.

"Ni aku lah , Seok Jin." Jawab dia di tepi telinga Eunbi.

Terus Eunbi membesarkan matanya. Air sinki di tutup dan terus dia menoleh ke arah Jin. Jin tersenyum manis sebelum terus memeluk Eunbi dan membenamkan wajahnya dileher Eunbi.

"Macam mana kau masuk?" Tanya Eunbi pelik , rambut Jin diusap-usapnya.

"Rahsia." Jawab Jin dan terus tubuh Eunbi diangkatnya untuk di dudukkan pada counter.

"Jin.." Eunbi menahan bidang Seok Jin apabila lelaki itu bertindak untuk menguncup bibirnya. Jin mengangkat keningnya tanda apa.

"Aku tengah mengandung ni."

"Jadi ? Janganlah risau , I will be gentle. I'm not gonna hurt our baby , darling." Ucap Seok Jin lembut di telinga Eunbi.

Sekali lagi Jin cuba menyambar bibir Eunbi tetapi Eunbi tetap menahan bidang Jin. Jin mengerus kasar tanda kesal. Bibir dicebikkan seakan kecewa pada Eunbi.

"Not here. Taknak kotorkan dapur." Eunbi tertawa kecil. Pantas dia turun dari counter dan menarik tangan Seok Jin untuk bawa naik ke bilik.

"Nakal erk?"

"Dengan kau je." Jawab Eunbi dengan suara yang dilenggokkan. Jin sekadar mengekor Eunbi sehingga mereka ke bilik tidur Eunbi dengan Jimin.

Tubuh Eunbi dijatuhkan pada katil dan Jin mula menghimpit tubuh itu. Mereka berdua tertawa manja. Terus bibir Eunbi dikucup dalam oleh Jin. Namun perbuatan mereka terhenti setelah beberapa minit apabila telefon Eunbi tiba-tiba berdering.

Eunbi mengerus kasar. Telefon yang berada di atas laci sebelah katilnya diambil. Apabila nama 'Jimin' tertera di screen , terus Eunbi mengeluarkan jari telunjuknya dan diletakkan pada bibirnya mengisyaratkan supaya Jin berdiam diri untuk seketika.

"Hello... Jimin sayang? Kenapa call?" Jawab Eunbi dengan suara yang cuba dikawal. Jin yang berada di atasnya sekadar mengeluh kesal.

[√] Suami Mithali ° kth Where stories live. Discover now