02

7.6K 409 128
                                    

[ אותו יום, תחילת החופש הגדול, העשרים ואחת ליוני, יום שלישי, שעה: 22:43 ]

כולם בהו בה. הלב של סמנתה פעם במהירות ובחוזקה, מרוב כל הלחץ שהרגישה כמה פעמים סחרחורות תקפו אותה. לפני שכולם הספיקו לקלוט מה קורה היא מהר הסתובבה והתחילה לברוח. "שמישהו יעצור אותה!" אחד מהשלושה שעל הבמה צעק, היא זיהתה את הקול. "היא לא משלנו!"

היא לא רצה מהר מספיק ולא הצליחה להתרחק במהירות ולכן נתפסה על ידי שני בחורים אחרים. היא התחילה לצרוח ולהשתולל, היא הייתה מבוהלת כל כך. הם הצליחו לגרום לה לעמוד כמעט מבלי שתזוז ואחד מהם כיסה את הפה שלה כדי שלא תצרח.

למרות ידו הגדולה שכיסתה את פיה היא המשיכה לצרוח והצרחות נשמעו מעוממות כנגד ידו, דמעות עלו ונצצו בעיניה, היא הרגישה כאילו היא הולכת למות. היא פחדה. הם גררו אותה בחזרה אל האוהל, כשנכנסה היא לא ראתה כל כך בגלל שהדמעות טשטשו את ראייתה אבל היא יכלה להבחין בכך שהשלושה יותר לא על הבמה וכל העיניים עליה.

"כולם!" קול אחר של מישהו שהיה על הבמה. "המופע הסתיים, כולם להתחיל ללכת! אנחנו נעדכן את כולכם בהכל!" הקול התקרב אליה. "שאף אחד לא ינסה לשחק איתנו אתם יודעים את המחיר! שיהיה לכולכם לילה טוב ומקווה שלא נתראה בקרוב במקום הזה!" ואז השלושה נעמדו מולה.

כולם התחילו לצאת מהאוהל מבלי להשמיע צליל או להגיד משהו. השניים עדיין החזיקו בה, ידו של הבלונדיני עדיין הייתה מסביב לפיה, היא התחילה לבכות. היא הרגישה חסרת אונים, חלשה, מפוחדת ומבוהלת.

כשהאחרון יצא מהאוהל רק אז הם התחילו לדבר. "אתם יכולים לעזוב אותה." הבחור עם השיער השחור אמר והסתכל על השניים שהחזיקו בה. הבחור הזה החזיק את הבחורה על הבמה כדי שלא תזוז. ברגע שהם שיחררו ממנה היא ניסתה לברוח אבל אותו אחד, עם השיער השחור תפס אותה וכשהיא התחילה לצרוח הוא הביא את ידו לפה שלה.

היא שוב התחילה להשתולל אבל הוא הצליח לרסן אותה ולגרום לה לעמוד בשקט, כל מה שהיא עשתה היה לבכות. "היי, אתם." שני בחורים נעצרו. "תיקחו את הגופה של ג'יימי מכאן, תיזהרו לא להשאיר טביעות אצבעות ואתם יודעים מה לעשות אחר כך." האחד עם השיער המגולח והעיניים הכחולות אמר והשניים הנהנו והתחילו לעשות כדבריו.

זרועו של הבחור עם השיער השחור הייתה מסביב לעצמות הבריח שלה, הוא הוריד טיפה את ידו אל לוח ליבה ואז גיחך. "הלב שלה דופק ממש מהר, היא מפוחדת." היא שמעה את קולו ממש קרוב אליה וקפצה בבהלה, לרגע הוא חיזק את האחיזה שלו בה.

"את תהיי ילדה טובה כשהוא יורד את היד שלו מהפה שלך? את לא תצרחי?" עיניים כחולות, זה שרצח את הבחורה פנה אליה, ממנו היא הכי פחדה. ידיו היו טיפה מוכתמות בדם וזה גרם לה להילחץ אפילו יותר. היא הרימה את ידיה אל זרועו של הבחור עם השיער השחור וניסתה להוריד אותו ממנה, הוא היה חזק יותר ולכן כשלא הצליחה התייאשה.

Horror ShowWhere stories live. Discover now