22

4K 293 64
                                    

[ יום אחרי, יום שלישי, שעה: 09:36 ]

היא התמתחה ופיהקה באותו זמן וכשפקחה את עיניה היא ראתה שהיא מחבקת את אדם, הרגל שלה על שלו, ראשה על כתפו וזרועה מסביב לגופו. הוא הניח את ידו ברישול על בטנו ופניו מופנות לכיוון שלה, הוא עדיין ישן. היא נבהלה אבל לא נרתעה.

היא התרחקה ממנו קצת והייתה המומה לראות שהיא עדיין בבית שלו. היא חשבה שהוא יעיר אותה ויחזיר אותה הביתה... היא לא מאשימה או כועסת עליו, אולי גם הוא נרדם באמצע הסרט. אבל כשהסתכלה הצידה היא ראתה את המחשב על השידה לידו... אולי הוא קם בלילה ושם אותו שם.

היא לא ידעה אם להעיר אותו או לא. היא ידעה שהוא לא יכעס עליה, הרי אחרי מה שהיה אתמול למה שהוא יכעס עליה? הם בילו יחד ונהנו מזה. אבל היא גם לא רצתה להפריע לו, מה אם הוא לא ישן מספיק בדרך כלל ועכשיו יש לו זמן לזה?

היא התיישבה ובהתה בו, מנסה לחשוב מה לעשות. היא לא ממש שמה לב שהיא בהתה בו, היא פשוט חשבה. כששמעה את קולו היא נבהלה וכבר לא בהתה אלא תשומת הלב שלה הייתה בהחלט עליו. "ישנת טוב?" הוא שאל בקול צרוד בגלל שרק קם, פוקח את עיניו לרגע ואז עוצם אותן שוב, הוא שינה תנוחה ושכב על הצד, ראשו על זרועו.

"כן..." היא אמרה בצרידות מהשינה. "ואתה?"

"טוב מאוד..." הוא מלמל. "לא הייתה לי שינה כזאת כבר הרבה זמן." הוא הודה. היא חייכה חיוך קטן ואז נשכבה בחזרה לידו, הוא פקח את עיניו כשהרגיש את התזוזה וחייך כשראה את פנייה מול שלו, הוא אהב את זה. הם בהו ככה אחד בשנייה במשך דקה או שתיים.

"אם את רוצה לצחצח שיניים את תמצאי מברשת חדשה בארון שמעל הכיור." הוא הסביר לה, קולו ישנוני ועדיין צרוד. היא הנהנה וקמה, הולכת אל חדר המקלחת שלו ופותחת את הארון שמעל הכיור, מוציאה מהחבילה מברשת שיניים חדשה ומורחת משחה.

בזמן שצחצחה שיניים היא הרגישה בנוכחות שלו וכשהסתכלה הצידה התחושה הייתה נכונה הוא נשען כנגד משקוף הדלת והסתכל עליה. "את רוצה לצאת לאכול ארוחת בוקר?" הוא שאל אותה. היא רצתה לצאת לאכול איתו אבל היא לא ידעה אם היא תוכל, היא לא חזרה הביתה אתמול ואימא שלה בטח דואגת, הרי היא הבטיחה לה אתמול שהיא תחזור אבל פשוט תחזור מאוחר. בסוף היא לא חזרה בכלל.

היא הצמידה את האגודל לאצבע והאמה כדי לסמן לו שיחכה שנייה. היא סיימה לצחצח שיניים, שטפה את הפה שלה וניקתה עם מגבת שהייתה תלויה ליד. "אני צריכה לבדוק קודם אם אימא שלי חיפשה אחרי." היא הסבירה והתקדמה אליו עד שעקפה אותו.

"למה?" הוא שאל מאחוריה, הטלפון שלה לא היה עליה ולכן הניחה שהוא נפל כשישנה. היא מצאה אותו על הרצפה ליד הצד שבו ישנה במיטה וכשהרימה אותו היא ראתה מלא שיחות מאימא שלה ומחברות שלה.

Horror ShowWhere stories live. Discover now