34

3.2K 252 67
                                    

[ יומיים אחר כך, יום רביעי, שעה: 11:10 ]

סאם חשבה הרבה אתמול על מה שאדם ודילן אמרו לה ביום שני. הם לא יצרו איתה קשר אתמול והיום עד עכשיו הם גם לא יצרו קשר. היא מניחה שהם רוצים לתת לה מרחב כדי לחשוב. היא ניסתה לדמיין כמה פעמים איך זה יהיה להיות עם דילן ואיך זה יהיה להיות עם אדם.

היא חשבה על זה שקודם התחילו דברים בינה לבין דילן אבל זה היה מסיבה שהוא פשוט רצה ללמד אותה דברים. זה לא מתחיל כל כך טוב ביניהם, אם זה מתחיל ככה איך יכולה להיות אהבה? הוא בטח רצה אותה רק בקטע הזה ולא יותר מזה, היא תוהה אם באמת יש לו רגשות אליה עכשיו או שהוא עושה את זה, מחכה שתבחר בו רק כדי לעשות את כל הדברים האלה.

זה שונה לגבי אדם. זה התחיל מזה שהוא פשוט רצה לראות אותה, להיות בסביבתה. היא אהבה להיות לידו אחרי שהתקרבו קצת יותר. לא האיץ בה עם שום דבר. הוא היה מוכן לתת לה את המרחב שהייתה צריכה, היא פשוט רצתה להיות קרובה אליו. היא אהבה להיות איתו.

אבל יש גם את האפשרות השלישית. יש את האפשרות הזאת שהיא לא תבחר בשניהם ואז הם יצאו מהחיים שלה לגמרי. זה מה שהיא צריכה לבחור. היא לא צריכה רוצח בחיים שלה, היא לא יכולה לאהוב אחד כזה. הם מתעסקים בפשע, הם פושעים. הם באמת נותנים לה את האפשרות הזאת וזה מה שרצתה מהתחלה. היא צריכה לבחור בזה כדי שחייה יחזרו להיות כמו שהיו, בלי שום דאגה נוספת בקשר אליהם.

זה מה שהיא צריכה לבחור. זה מה שהיא רוצה?

היא שוכבת על המיטה שלה, בוהה בתקרה ומשחקת עם האצבעות שלה שנחות ברישול על בטנה. אולי היא צריכה יום אחד עם כל אחד מהם, היא רוצה לחוות יום שלם בלראות איך זה יכול להיות עם אדם ויום שלם לחוות ולראות איך זה יכול להיות עם דילן.

זה מה שהיא תעשה למרות שהיא כבר יודעת מה היא תבחר. היא תבחר באפשרות השלישית. אולי היא פשוט רוצה רגע אחרון עם כל אחד מהם.

אם הם יהיו מחוץ לחיים שלה זה יהיה טוב בשביליה. זה ישחרר אותה מהרבה דברים. היא לא צריכה להיות מעורבת במה שהם עושים, זה יוציא אותה מזה. היא בחרה. היא לא תבחר באף אחד מהם.

היא קמה מהמיטה ולקחה את הטלפון שלה, מחייגת לראשון שראתה בטלפון שלה שזה אדם. הוא בין הראשונים באנשי קשר שלה. היא חייגה אליו. לקח לו ארבעה צלילי חיוג עד שענה. "בוקר טוב..." הוא מלמל.

"בוקר טוב." היא ענתה והתיישבה על המיטה שלה. "הערתי אותך?"

"לא. אני ער משש בבוקר." הוא ענה. "הכל בסדר?"

"אתה עסוק היום?" היא שאלה.

"סיימתי את הסידורים שלי להיום. למה?" הוא שאל.

"תהיתי אולי תרצה להעביר את היום איתי?" היא נשמעה קצת מהססת.

"כדי לעזור לך לבחור?" הוא שאל, קולו רך. היא נשמה עמוק וענתה בחיוב. "בסדר." הוא ענה. "כבר דיברת עם דילן?"

Horror ShowDove le storie prendono vita. Scoprilo ora