12

4.8K 332 63
                                    


[ אותו יום, יום שני, שעה: 16:19 ]

הוא לא היה רשע אליה. עברה שעה וחצי פחות או יותר מאז שהיא נכנסה לבית של דילן. הוא לא היה כמו בפעמים הקודמות או עם אותו טון מאיים שהיה לו כשנסעו לכאן. הוא התייחס אליה יפה, הציע לה לשתות, לאכול, לראות טלוויזיה.

היא חשדה ודיברה בצורה מאוד זהירה איתו, היא לא הבינה מה הוא מנסה לעשות. אבל האמת הוא לא ניסה לעשות כלום, לא היה לו כוח לכל התדמית המאיימת והקשוחה שהוא יצר מולה כמו לכל האחרים, הוא רצה לנוח קצת, הוא רצה שקט... בעצם, הדברים האלה הוא לא כל מה שהוא רצה...

מה שלבשה הטריף אותו, או יותר נכון מה שהיא לא לבשה. הוא לא יכל שלא לחשוב עליה מחשבות מלוכלכות. הוא ידע שלחשוב ככה עלייה, לדמיין אותה מתחתיו גונחת את השם שלו זה לא בסדר. היא אולי לא שמה לב אבל כבר ממזמן הוא היה קשה.

הוא הבין שהיא הייתה צמאה רק כי ראה שהיא כל הזמן בולעת את הרוק שלה אז הוא חזר אליה עם כוס מים, היא כמובן חשדה ולקחה את הכוס ממנו בהיסוס אבל לא שתתה. הוא נאנח והתיישב בספה השנייה, שם כרית על ירכיו כדי להסתיר את מה שהוא לא רצה שתראה.

"אם את חושבת ששמתי לך משהו בשתייה תדעי שאין לי שום כוונה לעשות את זה." הוא אמר, מסתכל עלייה. סאם נשמה עמוק והסיטה את מבטה מהטלוויזיה אליו, היא עדיין לא סמכה עליו והוא הבין את זה מהבעת פנייה.

"אני די הצלתי אותך ממישהו ששם לך סם כזה, את חושבת שאני אשים משהו שהצלתי אותך ממנו?" הוא שאל אבל לא ציפה לתשובה.

"אני לא סומכת עליך."

"יודעת מה, לכי שימי לך מים בעצמך, בכוס חדשה אפילו." הוא אמר ברוגע. היא קמה מהספה אל המטבח הפתוח, לא הייתה הפרדה של קיר בין הסלון למטבח. היא לקחה כוס חדשה כמו שאמר לה לעשות ומזגה מים מהברז ולא ממה שיש לו במקרר.

ואז היא שתתה הכל ועוד מזגה לעצמה עוד. הוא טיפה התאכזב שהיא לא סמכה עליו, הוא חשב על זה במשך הארבעים דקות של פרק הסדרה שראתה. הוא הציב לעצמו מטרה קטנה, לגרום לה לסמוך עליו. הוא לא יספר על זה לשניים האחרים, מולם הוא יתנהג כמו שהם רוצים אבל מולה הוא יהיה שונה, בכוונה.

כדי להשיג ממנה כמה דברים, אחד מהם זה לא אהבה ולא משהו שבסדר לחשוב עליו כרגע...

היא הייתה צריכה לחזור הביתה, ללמוד למבחן שלה. מה אם חברות שלה מתקשרות אליה? אדם יענה להן או ישלח להן הודעה? היא מקווה מאוד שלא. היא צריכה לסיים ללמוד עם ספרות ולעבור למתמטיקה כי זה מה שיבוא ארבעה ימים אחרי ספרות.

"את נראית מוטרדת." הוא אמר לה פתאום. היא קפאה לרגע אבל אז הסיטה את מבטה מהטלוויזיה והסתכלה עליו, היא נשמה עמוק והנהנה. "למה?" הוא שאל. "בגלל שאת נמצאת פה?"

Horror ShowWhere stories live. Discover now