28

3.7K 252 95
                                    

[ יומיים אחר כך, יום שבת, שעה: 19:47 ]

היא קיבלה אישור מאימא שלה לצאת עם חברות הערב אחרי שכנועים רבים גם מצד חברות שלה. אימא שלה ויתרה לה מאחר וראתה שהיא למדה הרבה ובקושי יצאה מהחדר רק בגלל זה, וזה באמת היה ככה. לא הייתה שום סיבה אחרת שהיא לא יצאה בגללה מהחדר.

היא לא דיברה עם דילן מאז השיחה האחרונה שלהם מלפני יומיים בטלפון והיא לא דיברה עם אדם מאז הפעם האחרונה שראו אחד את השנייה, מלפני שלושה ימים. הוא תמיד עושה לה את זה, הוא אמר לה שהוא יראה אותה יום למחרת או יתקשר אליה ובסוף הוא לא עושה את זה.

מעניין כמה זמן ייקח לו הפעם עד שהוא יתקשר אליה או יבוא לראות אותה כמו תמיד. היא נותנת לו שבוע. היא גלגלה את עיניה מהמחשבה על כך. מה אם הוא באמת כמו שדילן אמר. אולי הוא לא משהו אחרי הכל אם הוא גורם לה לחכות ככה כל הזמן.

היא החליטה ללבוש שמלה שחורה וקצרה שצמודה לגופה, מזלה שאבא שלה לא כאן כדי לראות את השמלה הזאת. הוא הלך לעשות קניות. היא לקחה לאימא שלה נעלי עקב, לא גבוהות במיוחד אבל גם לא נמוכות בצבע שחור. היא השאירה את שערה מתולתל כמו שהוא והתאפרה קלות.

חברות שלה כבר חיכו לה בחוץ עם המונית, היא לקחה את הטלפון שלה ומיהרה לצאת, במונית שחיכתה לה מחוץ לבית היו אלין ולורן, השאר כבר נסעו ישר למועדון. הן דיברו עם הנהג מונית שממש הצחיק אותן וכשעצר מול המקום הן שילמו את הסכום הנדרש ויצאו מהרכב.

שלושת החברות האחרות כבר חיכו בחוץ, כולן נראו טוב ואין ספק שהלילה הרבה יתחילו איתן. הן נכנסו פנימה וריח של סיגריות ולחות לא נעימה כל כך קיבלה את פניהן. הן התעלמו והלכו ישר לרקוד... סאם לא ממש רצתה לרקוד בהתחלה וגם אלין משום מה ולכן הן הלכו אל הבר.

הן הזמינו להן מיץ תפוזים והפעם סאם לא הורידה את העיניים מהכוסות שלה ושל אלין. היא לא רצתה שיקרה לה מה שקרה לה בפעם האחרונה שהלכה למועדון, היא לא רצתה שישימו לה סם בפנים. הן דיברו קצת ואלין סיפרה לה על חביאר ועל מה שהם עשו השבוע.

כשחושבים על זה סאם אף פעם לא באמת הסבירה לחברות שלה לאן היא הלכה כשאימא שלה לא ידעה איפה היא –כשהיא הייתה בעצם עם אדם- אלין נזכרה בזה ונזכרה שסאם נשמעה מעוצבנת ושהיא לא רצתה לספר להן. היא שאלה אותה על זה וסאם קפאה לרגע והשפילה את עיניה.

"סתם... הלכתי למקום כלשהו. זה לא משנה זה עבר." סאם אילצה את עצמה לצחוק והסתכלה על אלין שלא נראתה משוכנעת ולא רצתה להניח לנושא.

"זה קשור לבחור שאמרת שנישקת? את נפגשת איתו?" אלין שאלה אותה כשנזכרה שסאם אמרה שהיא כבר התנשקה עם מישהו. סאם פערה את עיניה ונשמה עמוק, לבסוף הנהנה ואלין צחקה בהתלהבות.

Horror ShowDove le storie prendono vita. Scoprilo ora