32

3.3K 262 92
                                    


הודעה לפניי שהפרק מתחיל- הסיפור ייעצר לשבוע אולי קצת יותר כדי שאוכל לעשות פרקים מוכנים. מה שאומר שלפרק הזה לא תהיה מטרה. אני מקווה שלא תנטשו ותחכו, אוהבת אותכן( :

[ שישה ימים אחר כך, יום שני, שעה: 14:47 ]

סאם לא יצאה מהבית שישה ימים, טוב, חוץ מאתמול. אתמול היה המבחן שלה בהיסטוריה, היא בקושי הצליחה להתרכז בו אבל היא מקווה לציון טוב. אני מקווה שאפילו שהייתה שקועה במחשבות אחרות אולי הציון שלה יהיה עובר. המבחן הבא שלה הוא בעוד עשרה ימים בדיוק, המבחן האחרון.

היא מנצלת את הזמן שלה כדי ללמוד למבחן הזה, לגיאוגרפיה.

העניינים עם אדם ודילן מתחילים לצאת קצת משליטה לדעתה. היא מרגישה כאילו היא משחקת בשניהם ומי אמר שהיא לא עושה את זה? היא השתדלה מאוד לא ליצור איתם קשר, היא לא התקשרה או שלחה הודעות אבל זה לא עצר אותם מלעשות את זה והיא הייתה חייבת לענות כדי שהם לא ידאגו.

היא לא ראתה אותם מאז אותו יום שכמעט חטפו אותה. אדם הסביר לה בטלפון שהם מחפשים את האנשים וזה לוקח קצת זמן. אתמול היא לא קיבלה שום שיחה מהם, מאף אחד מהם. זה האמת היה נראה לה קצת מוזר בגלל שהם התקשרו בכל יום כל כמה שעות או שלחו הודעה, אבל אפילו הודעה היא לא קיבלה.

היא לא חושבת שיש לה ממה לדאוג. הם יודעים מה הם עושים.

היא רוצה לשים סוף למה שקורה עם אדם ודילן. היא חייבת לבחור או לא לבחור בכלל. אם לומר את האמת, היא מרגישה שהיא רוצה את אדם יותר אבל משום מה לא מוכנה לעזוב את דילן. למה הם לא יכלו להיות אדם אחד? שניהם טובים אליה, נחמדים יותר מאשר בהתחלה. הם דואגים לה כל הזמן.

היא סגרה את המחברת שלה וירדה למטה כדי לאכול משהו, אח שלה ישב בספה עם שני חברים שלו והם צפו בטלוויזיה, אף אחד מהם לא הראה עניין בנוכחות שלה. היא פתחה את המקרר והוציאה לה פסטה, היא שמה בצלחת וחיממה במיקרוגל.

כמה דקות ארוכות אחר כך, כשסיימה לאכול היא עלתה בחזרה למעלה, הטלפון שלה בדיוק צלצל. ספנסר מתקשרת. היא ענתה לה תוך רגע. "היי ספנס." סאם אמרה והתיישבה על הכיסא שלה מול שולחן העבודה.

"היי, אנחנו יוצאות הערב לאכול משהו במסעדה, את רוצה לבוא?" ספנסר שאלה. "אנחנו מדברות בוואטסאפ אבל את לא עונה."

"כן, לא הייתי ליד הטלפון. אני רוצה לבוא." סאם ענתה בחיוך למרות שספנסר לא ראתה. "יופי, אני אגיד להן." ספנסר ענתה. "מה את עושה?"

"לומדת למבחן שיש לי עוד עשרה ימים." היא ענתה ונאנחה. "מה את?"

"קונור החליט לקחת את כולנו לאיזה יער, לטייל אני יודעת... לא מבינה מאיפה זה בא לו." ספנסר צחקה. סאם חייכה. "טוב, תיהנו, נתראה בערב."

Horror ShowWhere stories live. Discover now