06

5.6K 319 70
                                    

[ אותו יום, יום שישי, שעה: 20:12 ]

סאם החליקה את שערה, היא לא רצתה אותו גלי. היא לבשה חולצה פרחונית עם רקע לבן בלי שרוולים ואת אותו שורט לבן שלבשה היום. היא בישמה את עצמה והתאפרה בצורה עדינה. כשסיימה היא לקחה את הטלפון שלה מהמטען, היא לא נגעה בו מאז מה שקרה אחרי הצהריים.

היא שמה אותו בכיס המכנס שלה, הכסף שלקחה איתה היה בתוך המגן של הטלפון. היא העבירה מבט אחרון במראה על איך שהיא נראית ואז יצאה מהחדר.

ההורים שלה ישבו בסלון וראו טלוויזיה. "אימא, אני הולכת." היא אמרה לה בעוד שהתקדמה אל הדלת, אימא שלה הביטה מעבר לכתפה ואז כיווצה את גבותיה על המראה של ביתה.

"לאן את הולכת?" היא שאלה ועצרה אותה. עכשיו גם אבא שלה הסתכל וזקף את אחת מהגבות שלו בבלבול. "לאן באמת את הולכת?" הוא שאל.

"אני הולכת לישון אצל מלאני." היא ענתה.

"כשאת נראית ככה?" אימא שלה גיחכה. "על מי את מנסה לעבוד כאן?"

"אנחנו נפגשות עם חברים." היא ענתה ומשכה בכתפייה.

"יש אלכוהול?" אבא שלה שאל. סאם הנידה בראשה.

"קשה לי להאמין." הוא אמר. "אם יש את לא נוגעת בזה, ברור?"

היא הנהנה. "ביי, לילה טוב." היא אמרה להם. "ביי, גם לך." הם אמרו לה לפני שהיא יצאה וסגרה מאחוריה את הדלת. היא צריכה ללכת ללי-אן, כולן מחכות לה שם ואז הן יזמינו מונית אל המועדון. היא הגיעה אחרי רבע שעה של הליכה.

כולן החמיאו לה על איך שהיא נראית והיא החמיאה חזרה. המונית הגיעה אחרי עשר דקות, שתי מוניות יותר נכון, הן לא יכלו כולם לנסוע במונית אחת מאחר והיו שש בנות. אז שלוש נסעו במונית אחת והשלוש האחרות במונית השנייה. סאם נסעה עם ספנסר ולורן.

כשהן הגיעו הן שילמו לנהג את הסכום הנדרש ויצאו. הן הגיעו ראשונות ולכן חיכו לחברות שלהן וכשגם הן הגיעו הן סידרו את המראה שלהן לפני ששילמו על הכניסה ונכנסו פנימה אל המועדון.

מוזיקה חזקה, ריח של אלכוהול וסיגריות וחום נסבל היה מה שהן קיבלו אחרי שנכנסו. אלין התחילה להתרגש ואליה הצטרפה לי-אן. הן תפסו ביד של מלאני ולורן ולקחו אותן איתן אל רחבת הריקודים, מלאני תפסה בידה של סאם וסאם בשל ספנסר.

כולן התחילו לרקוד, בהתחלה סאם הרגישה מובכת והיא רצתה ללכת אבל אלין הצליחה לשחרר אותה כשרקדה איתה. לא לקח הרבה זמן לאיזה בחור לעמוד מאחורי אלין ולרקוד איתה, היא כמובן זרמה איתו.

סאם הייתה בטוחה שאותו בחור גדול מאלין בלפחות חמש שנים.

אחרי כמה זמן של ריקודים סאם טיפה התעייפה והחליטה ללכת לכיוון הבר, היא שאלה את הבנות אם מישהי רוצה לבוא איתה. לורן באה איתה לבסוף ושתיהן השאירו את שאר הבנות עם הבנים שמסביבן.

Horror ShowWhere stories live. Discover now