13

5K 299 29
                                    


(בתמונה: אימא של סאם- קריסטי מונטגומרי.)

[ יום אחרי, יום שלישי, שעה: 09:14 ]

סאם הגיעה הביתה מלפני שעה בדיוק, היא התקלחה, התלבשה והייתה מוכנה לצאת. ההורים שלה עדיין התארגנו ולכן הם יצאו רק בעוד כמה דקות. היא לא דיבר עם דילן כמעט בכלל מאז שהוא הציע לה את מה שהציע, היא הייתה בהלם מזה במשך הרבה זמן.

איך הוא יכול לשאול אותה דבר כזה? למה שהיא תיתן לו אי פעם לגעת בה? היא לא תסכים לזה בחיים, היא לא תיתן לזה לקרות. היא בכלל נמצאת קרוב אליהם בגלל מה שקרה, אם זה היה תלוי בה היא הייתה מתרחקת ככל האפשר.

היא מתכוונת לעשות הכל כדי לשמור אותם רחוק ממנה, בלי שיחות למשטרה, בלי יציאות מיותרות. רק לאן שצריך, לבתים של החברות שלה ובבית. זה איפה שהיא תהיה, היא לא רוצה לפגוש אותם יותר בחיים. כמובן היא יודעת שבטח יהיה איזה משהו שיגרום להם להגיע אליה כמו שהיה בימים האחרונים.

אבל אולי בגלל שכל העניין הזה עדיין טרי, לא עבר הרבה זמן, שבועיים ויום. אולי עוד כמה שבועות או ימים הם באמת יניחו לה, היא באמת תוריד פרופיל ואז היא לא תראה אותם שוב.

אדם ולוקאס חזרו רק בשעות לפנות בוקר מאיפה שהיו, הם לא היו באותו מקום לפי מה שסאם הבינה אבל היא ידעה שהם חזרו בשעת לפנות בוקר כי היא התעוררה מהדיבורים שלהם, הם באו לדילן בלילה ודילן הוא זה שהחזיר אותה בבוקר.

הם לא דיברו עוד מאתמול, הוא שאל אותה בעיקר שאלות בסיסיות, אם היא צמאה או רעבה. הוא לא הזכיר את מה שהציע לה, הוא ידע שהיא די בהלם מזה והחליט להניח לזה... לבנתיים לפחות, או עד שתשנה את דעתה. הוא חושב שהיא תשנה את דעתה, אם סאם הייתה יודעת שזה מה שהוא חושב היא הייתה צוחקת לו כל כך חזק מול הפנים.

ההורים שלה סיימו להתארגן, אימא שלה לבשה שמלה יפה, חסרת שרוולים וארוכה, נפוחה טיפה מהמותניים ורופפת בצבעי לבן וירוק חלש. שערה השחור היה פזור, מסודר וגלי, גלש על כתפייה, היא נעלה נעלי עקב נמוכות מאוד בצבע לבן. אימא שלה הייתה יפיפייה אמיתית, היא נראית צעירה יחסית לגילה, היא בת ארבעים ושמונה. עיניה כחולות בדיוק כמו של הבת שלה.

אבא שלה לבש ג'ינס שחור, מגפיים שחורות וחולצה עם פסים של שחור ולבן. שערו הבלונדיני –עם קצת שערות לבנות- היה מסודר בצורה טיפה פרועה הצידה, את צבע השיער סאם קיבלה מאבא שלה. גם הוא נראה לא רע יחסית לגילו, הוא גדול מקריסטי, אימה של סאם בשלוש שנים. הוא היה חתיך אמיתי בצעירותו, בדיוק כמו אשתו.

אנדרו, אחיה של סאם לבש חולצה מכופתרת כחולה וג'ינס שחור עם נעליי נייק גבוהות, הנעליים די הרסו את המראה החגיגי שלו ואימא שלו בהחלט העירה לו על כך אבל לא היה לו אכפת כל כך. שערו בצבע חום, ועיניו חומות בהירות, דומות לשל אביו.

Horror ShowWhere stories live. Discover now