30

3.4K 259 31
                                    

[ שלושה ימים אחר כך, יום שלישי, שעה: 11:14 ]

היא צריכה להיות בבית ספר באחת עשרה וחצי. היא התעוררה לפני רבע שעה והיא לחוצה בזמן. היא למדה כל כך הרבה בשלושה ימים האחרונים למבחן הזה והיא לא מתכוונת לאחר ולפספס אותו. אם תפספס אותו היא לא יודעת מה היא תעשה.

היא שמה עליה חולצה רחבה שמגיעה לה קצת מעל לאמצע הירכיים וסקיני ג'ינס שחור. היא התקשתה לנעול את הנעל האחרונה בעוד שירדה במדרגות וכמעט נפלה מהם. יש לה עשר דקות ואבא שלה הוא זה שלוקח אותה.

היא לא ממש סידרה את השיער שלה ולכן השאירה אותו אסוף בצורה מרושלת. היא נראית כמו אסון מהלך. היא תופפה על האי במטבח והסתכלה על אבא שלה ששותה קפה. "צריך ללכת!" היא קראה. הוא סיים את הקפה שלו בשלוק אחד והניח בכיור אחרי שנעמד.

היא רצה החוצה אל הרכב והוא הלך. כשהם נכנסו לרכב היא האיצה בו לנסוע מהר יותר והוא צחק ואמר לה להירגע, הוא ניסה לגרום לה להיות פחות לחוצה ודיבר איתה קצת. הוא ידע שאם היא תהיה לחוצה היא יכולה להיכשל והוא לא רוצה בזה לבת שלו.

בערך שבע דקות אחר כך הוא החנה מול הבית שלה, היא נישקה אותו בלחי לפני שיצאה מהרכב ורצה אל הכניסה. בערך דקה אחר כך היא כבר הייתה בבניין והמשיכה לרוץ אל הכיתה שבה המבחן. המורה בדיוק התכוונה לסגור את הדלת כשהיא הגיעה.

היא הסבירה לה את כל מה ששאר המורות הסבירו לה כשהיא באה להיבחן. שהתלמידים שנמצאים בכיתה הזו ונבחנים הם תלמידים שעולים לכיתות י' עד י"ב. היא זיהתה בחורה מהכיתה שלה והן שלחו חיוכים אחת לשנייה בעוד שסאם התקדמה אל מקום ריק. המורה עשתה נוכחות כדי לוודא שמי שצריך להיבחן נמצא.

"בלי טלפונים, אין להסתכל במבחנים של אחרים, הזמן שיש לכם הוא שעתיים ואני יכולה להתגמש איתכם על רבע שעה נוספת אבל לא יותר מזה. אני מקווה שלמדתם טוב ושאתם מוכנים. בהצלחה לכולם." המורה אמרה שלוש דקות אחר כך בעוד שהיא חילקה את המבחנים. אף אחד לא ענה לה וסאם נשמה עמוק כשהיא הניחה את המבחן מולה.

היא רשמה את השם שלה ואז פתחה את המבחן. היא קראה את השאלות הראשונות והרגישה קצת הקלה מאחר וידעה את התשובות להן. שעה אחר כך לקראת אמצע המבחן היא התקשה בכמה מהשאלות ולא הייתה בטוחה בחלק מהתשובות שרשמה.

היא הרימה את ראשה וחיפשה עזרה במבט עם עיניים גדולות אבל אין שום עזרה והמורה אפילו לא הסתכלה עליה, היא הייתה שקועה בטלפון שלה. סאם הורידה את מבטה חזרה לבחינה שלה, נשמה עמוק, עודדה את עצמה בראשה וחזרה למבחן.

היא יכולה לעשות את זה.

"השעתיים הסתיימו, מי שלא סיים יש לו רבע שעה." המורה אמרה אחרי שעה נוספת. לסאם נשארו שתי שאלות, נשאר לה בדיוק הזמן המתאים כדי לענות עליהן ולבדוק במהירות את המבחן שלה לפני שהיא מגישה אותו.

Horror ShowWhere stories live. Discover now