05

6.4K 371 53
                                    


[ יומיים אחר כך, יום שישי, שעה: 11:37 ]

שלוש דפיקות עד שהיא נתנה אישור למי שעמד מאחורי הדלת לפתוח אותה ולהיכנס אל החדר. זו הייתה אימא שלה. "סמנתה, אני מבינה שעברת משהו אבל את לא יכולה להישאר בחדר ככה כל היום זה לא בריא לך."

סאם לא ענתה לה. היא כיסתה את עצמה בשמיכה עד הצוואר.

"הכנתי ארוחת בוקר, בואי לאכול." היא אמרה לה אבל שוב סאם התעלמה. "המנהלת של בית הספר שלך התקשרה." סאם הזדקפה לישיבה והסתכלה על אימא שלה, ליבה טיפה האיץ את פעימותיו, למה שהמנהלת שלה תתקשר אליה?

"מה היא רצתה?" סאם שאלה בטון צרוד מאחר ולא דיברה מאז שקמה, היא כחכחה בגרונה ושאלה את אימה פעם נוספת, הפעם בקול הרגיל שלה.

"היא אמרה שאת תצטרכי לעשות מבחני קיץ ולעבור אותם אם את רוצה להיות בי"ב שנה הבאה ולא להישאר כיתה..." אימא שלה נשמעה מאוכזבת. סאם ידעה שהיא רוצה לצעוק ולכעוס אבל היא התנהגה בצורה טיפה רגועה מאחר והיא עדיין נראית בטראומה.

"מ-מתי?" סאם גמגמה.

"היא תתקשר שוב כדי לתת תאריכים, את תצטרכי לעשות מבחנים לכל המקצועות שנכשלת בהם..."

"ז-זה כמעט הכל."

אימא שלה נשמה עמוק. "אני מצפה ממך שתלמדי. עכשיו בואי לאכול..."

בשעות הצהריים לי-אן התקשרה אליה ושאלה אותה אם היא רוצה לצאת עם שאר הבנות להסתובב בקניון. היא אמרה שהיא תהיה שם עוד חצי שעה ובזה הן סיימו את השיחה. היא קמה מהמיטה שלה והחליפה בגדים, מכנס קצר בצבע לבן וחולצת טריקו שחורה קצרה. היא השאירה את שערה פזור ובישמה את עצמה לפני שלקחה את הטלפון שלה וירדה למטה.

היא הודיעה לאימא שלה שהיא הולכת עם חברות לקניון, אימא שלה הנהנה מבלי לומר מילה ואז סאם יצאה מהבית. הטלפון שלה בכיס והיא מנסה להתרכז בדרך ולא לשקוע במחשבות. היא מסתכלת כל הזמן לצדדים, לפעמים לאחור...

היא חצתה כבישים והלכה במשך רבע שעה עד שהגיעה אל העיר. יש לה עוד עשר דקות של הליכה.

כשעברה ליד סטארבקס מישהי לחוצה וממהרת התנגשה בכתפה וכמעט שפכה על סאם את השתייה שלה. "אני מצטערת!" הבחורה עצרה, שערה היה אסוף לזנב סוס צמוד ומהודק. "זה בסדר." סאם מלמלה ואילצה חיוך.

"אני פשוט ממש ממהרת, כשעובדים במשטרה אין מנוחה בכלל." היא צחקה. סאם פערה את עיניה, היא שוטרת? הדבר הראשון שעלה לה לראש זה מה שקרה, אולי השוטרת הזאת לא סתם נתקלה בה, אולי היא צריכה לספר לה...

"הכל בסדר?" השוטרת שאלה אותה. "את נראית טיפה מוטרדת..."

"א-אני..." סאם מלמלה. "ה-הכל בסדר."

Horror ShowWhere stories live. Discover now