16

4.3K 297 48
                                    

[ אותו יום, יום שישי, שעה: 11:15 ]

הם עדיין עמדו קרוב אחד לשני, דילן בחן את פניה, הוא ידע שהיא הייתה לחוצה. היא קצת רעדה וגלי חום קטנים תקפו אותה מידי פעם. הוא לא יכל להסביר את מה שהרגיש שהבין שזה באמת קורה, הוא דמיין את זה וזה קורה. הוא לא רוצה להתעסק יותר מידי במה שינה את דעתה מהפחד שאולי תשנה את דעתה שוב.

"אם אני אנשק אותך, את לא תדעי מה לעשות?" הוא שאל בטון המרגיע והשקט שלו, מלטף את הלחי שלה. היא השפילה את עיניה והנהנה. הוא ניער טיפה את ראשה עם ידו שמתחת לסנטר כדי שתסתכל עליו שוב.

"אני הולך לנשק אותך עכשיו סמנתה, את לא חייבת לעשות כלום, בסדר?" הוא דיבר בטון חלק וברור, הוא רצה להישמע עם ביטחון כדי שהיא תראה שאין לה שום סיבה לחשוש ושתתפוס קצת ביטחון בעצמה. הוא לא מבין איך מישהי יפה כמוה אף פעם לא עשתה שום דבר, אף פעם לא היה לה חבר. זה מוזר לו בראש שלו לחשוב שזה באמת ככה.

היא הנהנה. הוא תפס עם אצבעותיו את סנטרה בעדינות והביא את ידו השנייה אל עורפה, הוא התקרב אליה בגופו ואז רכן אליה. היא לא ידעה מה לעשות, איך להגיב, הוא הסתכל לה בעיניים וראה שהיא לחוצה מאוד אז הוא עצר. "תשתחררי." הוא ביקש ממנה. "את חושבת יותר מידי, אל תחשבי." והוא צדק, היא באמת חשבה יותר מידי.

"א-אולי ז-זה היה רעיון גרוע." היא גמגמה בפחד, עכשיו היא פחדה ממה שיגיד אבל הופתעה לגמרי שהוא פשוט שחרר ממנה, לקח צעד לאחור והסתכל עליה בסבלנות. "את חושבת?" הוא שאל אותה. הוא לא רצה שתגיד את זה אבל הוא רצה שתעשה מה שהיא חושבת לנכון, אפילו אם זה יהרוס לו את כל מה שתכנן. אולי הוא לא כזה נורא אחרי הכל.

"א-אני לא יודעת." היא השפילה את מבטה. "א-אני לחוצה."

"אני רואה." הוא אמר והיא הרימה את מבטה בחדות, קצת מתביישת. "את לא חייבת סמנתה, אמרתי לך גם פעם קודמת, אני לא אכריח אותך לשום דבר אז אם את חוזרת בך עכשיו אני מבין. אבל שתדעי שאני לא מתכוון להציע את זה שוב כי ממש לא בא לי על משחקים."

היא פישקה את שפתיה ושאפה אוויר בחדות, מהנהנת. אבל היא רצתה את זה, היא כל כך רצתה את זה אז למה שפשוט לא תיתן לזה לקרות? היא כבר כאן. "א-אני ר-רוצה." היא גמגמה.

"לפני רגע אמרת שזה רעיון גרוע." הוא שילב את זרועותיו.

"אתה בטח מבין שזה די קשה לי להחליט. אף פעם לא עשיתי דברים כאלה ואם אני אעשה אתה תהיה הראשון, אני לא יודעת מה נכון להחליט ומה לא ובגלל זה הדעות שלי משתנות. אני גם ממש התלבט-" אבל היא נקטעה כשהוא הפתיע אותה והצמיד את שפתיו לשלה, הוא עצם את עיניו והיא השאירה אותן פקוחות למשך כמה שניות ארוכות מרוב ההלם. היא לא נישקה אותו בחזרה והוא לא הזיז את שפתיו.

Horror ShowWhere stories live. Discover now