37

3.3K 270 131
                                    

*בפרק יש תכנים קשים, אם אתן מחליטות לקרוא את הפרק אז הוזהרתן*

[ אותו יום, יום שלישי, שעה: 19:49 ]

ליבה של סאם האיץ את פעימותיו בחוזקה. היא התחילה לרעוד ולהזיע מהמבטים האכזריים של דילן ואדם. היא לא חשבה פעמיים באותו רגע. היא הבינה אותם, היא תהיה במופע האימים אבל לא כדי לצפות. עליה יעשו את מופע האימים. שוב, בלי לחשוב פעמיים כשכל מה שהיא צורחת לעצמה בראש זה: תצילי את עצמך! היא הסתובבה ונתנה את הריצה של החיים שלה.

זה לא היה מספיק. תוך שניות ספורות זרועות חזקות עטפו אותה והרימו אותה באוויר. היא צרחה ובעטה באוויר כשבאותו זמן שמעה: "על מעשים משלמים סמנתה. איתנו אין משחקים." זה היה אדם והוא אמר את זה בזמן שחשק שיניים.

"תעזוב אותי!!" היא צרחה את הנשמה שלה החוצה וניסתה להילחם בו. תוך רגע דילן הגיע, אדם שחרר מסמנתה ודילן תפס אותה תוך רגע. ברגע שהוא שיחרר ממנה היא ניסתה לברוח אבל דילן תפס אותה וכשהיא התחילה לצרוח הוא הביא את ידו לפה שלה.

היא שוב התחילה להשתולל אבל הוא הצליח לרסן אותה ולגרום לה לעמוד בשקט, כל מה שהיא עשתה היה לבכות אחר כך. זה הזכיר לה את הפעם הראשונה שהגיעה למקום הזה. מה שקורה עכשיו זה בדיוק אותו הדבר. היא בוכה ועוצמת את עיניה, מרימה את ראשה עם דמעות בעיניה שמטשטשות את הראייה שלה ומתחננת בראשה לעזרה. היא לא מסוגלת להסתכל על אדם שעומד מולה ומבטו אכזרי וזועם.

"מה לעזאזל קורה כאן?!" לוקאס נהם מאחור.

"סמנתה החליטה לשחק איתי ועם דילן במשך הרבה זמן." אדם אמר ומבטו כל הזמן על סאם. "עכשיו היא תשלם על זה. היא תהיה במופע האימים."

"אתם באמת מתכוונים לפגוע בה?!" לוקאס נשמע מזועזע. הוא יודע שחברים שלו דווקא חיבבו את סאם, הוא לא מצליח להבין מה קורה.

"כן." דילן אמר, קולו נשמע חזק וברור באוזנה. היא נבהלה וצרחה כשידו עדיין מכסה את פיה. היא השתוללה לרגע אבל הוא הצליח לרסן אותה שוב. "כן." אדם אמר וסובב את ראשו מעבר לכתפו כדי להסתכל על לוקאס שעדיין היה בהלם מכל המצב.

אנשים מתחילים להגיע. חלק נעצרים כדי להסתכל על מה שקורה. "לוקאס תכניס אותם." אדם ביקש. לוקאס תוך רגע הסתובב והתחיל להגיד לכל אלה שבאו שאין על מה להסתכל ושיכנסו פנימה.

"יש מה להגיד לפני שאנחנו מתחילים?" אדם שאל אותה. דילן הוריד את ידו מפיה של סאם. היא לא צרחה, היא הסתכלה עליו במבט חסר אונים, רועדת כולה בזרועותיו של דילן. "שיקרת לי." היא אמרה. "אתה הבטחת לי שאתה לא תפגע בי." היא הסתכלה לאדם בעיניים.

היא אחר כך השפילה אותם כשכל מה שהיא קיבלה היה ממנו מבט קר. "ואתה דילן..." היא התחילה. "אתה אמרת שאתה רוצה בטובתי. זה בכלל לא יהיה לטובתי." היא הנידה בראשה ויבבה. "אם עכשיו תעשו לי את זה אני לא אסלח לכם בחיים."

Horror ShowDonde viven las historias. Descúbrelo ahora