26

3.8K 269 114
                                    

[ אותו יום, יום רביעי, שעה: 22:24 ]

"סאם? את בסדר?" אנדרו שאל מאחורי הדלת. דילן פער את עיניו ומבט רצחני היה על פניו כמה שניות אחר כך, הוא הסתכל על סאם ולפי מבטו היא הבינה שאם תגיד משהו לא במקום הוא לא יהסס לעשות משהו.

"כ-כן." היא קראה. "אני בסדר."

"אוקי..." אנדרו מלמל והלך משם. דילן סימן לה לבוא ליד ולשבת. היא התקדמה בצעדים מהוססים והתיישבה על המיטה, רחוק ממנו. הוא התקרב אלי והניח את ידו על ירכה, מלטף אותה למעלה ולמטה. היא בלעה את רוקה וזזה באי נוחות.

"מה עשית שם? למה באת למקום הזה?" הוא שאל כמעט בלחש והרים את עיניו אליה, מסתכל על פניה המושפלות. היא לא רצתה אותו לידה, הוא קרא לה זונה והתנהג אליה באלימות ובגסות יום לפני, מה פתאום הוא בא לחדר שלה?

"יצאתי לטייל." היא תירצה לו. "זה הכל..."

"נגיד שאני מאמין לך." הוא אמר. "תגידי לי מה קורה בינך לבין אדם, ממתי אתם יוצאים ככה?" הוא נשמע מעוצבן.

"למה קראת לי זונה אתמול? למה התייחסת אליי בצורה כזאת? אני לא עשיתי לך כלום ואתה באת והתנפלת עליי. למה אתה כאן? מה אתה רוצה ממני?" היא הסתכלה לו בעיניים, היא נשמעה קצת חסרת ביטחון.

"אני רוצה שתעני לי על השאלה שלי." קולו קשה. "מה קורה בינך לבין אדם?"

"לא עניינך."

"זה פאקינג ענייני סמנתה." הוא סינן בכעס. "תעני לי."

"אני מחבבת אותו והוא אותי, זה הכל..." היא מלמלה. הוא כיווץ את גבותיו ותפס בכתפיה, משכיב אותה לאחור ואז ממהר לעלות מעליה. היא צווחה אבל הוא כיסה את הפה שלה עם ידו, הוא לא רצה שאח שלה יבוא שוב.

"שכחת אותי את לא חושבת?" הוא שאל בשיניים חשוקות. "את לא יכולה לקפוץ מאחד לאחר את מבינה את זה נכון?" הוא ליטף את שערה עם ידו הפנויה והוריד את היד שהייתה על הפה שלה. "אדם יפגע בך, אם את תעשי משהו לא במקום הוא יהיה מסוגל אפילו להרוג אותך, שכחת מה קרה לג'יימי? לחברה הקודמת שלו?"

הוא קם ממנו ושניהם חזרו להתיישב. אדם אמר על דילן דברים לא יפים, דילן אמר על אדם דברים לא יפים. איזה מין חברים הם אחד לשני? ככה מדברים אחד על השני מאחורי הגב. סמנתה לא מבינה מה נכון פתאום, למי להאמין? אדם נחמד וטוב אליה אבל הוא באמת רצח את ג'יימי, מי שהייתה חברה שלו.

היא שתקה. היא לא ידעה מה להגיד. "תעזבי את אדם..." הוא מלמל וקירב את פניו לשלה. "כל מה שהוא יעשה אחרי שתהיי ברשת שלו יהיה לפגוע בך. את תבכי כל יום בגללו, אם תמשיכי להיות איתו ככה אני כבר רואה את זה בא..." הוא לחש וקירב את השפתיים שלו לשלה, מבריש אותם על שלה.

Horror ShowWhere stories live. Discover now