Epilogue + Ending words

4.8K 253 152
                                    

אפילוג+ מילות סיום

[ חודשיים אחר כך, יום חמישי ]

היא מרגישה ששנת הלימודים הזאת תהיה מוצלחת. עבר חודש וחצי מאז תחילת הלימודים ובינתיים כל מבחן או בוחן שהיה לה היא עברה אותו עם ציון גבוה. היא סיימה את יום הלימודים והלכה אל הבית השני שלה, אל לוקאס.

היא מרגישה שאחרי כל יום שעובר ככה האהבה ביניהם גדלה, הוא השבוע אמר לה שהוא אוהב אותה והיא הרגישה את אותו דבר ואמרה לו בחזרה. היא מעריכה כל דבר שהוא עושה בשבילה והוא מעריך את העובדה שהיא בכלל איתו אחרי כל מה שעברה.

הוא לא שמע מאדם או דילן מאז שעזב את השכונה הסגורה. מאז שעזב אותם. הוא מתגעגע אליהם אבל הוא בחר בזה והוא לא מתכוון לחזור אחורה. הוא מצא עבודה בתור מאבטח ושם הוא פגש שלושה חברים חדשים שאיתם הוא יוצא כל סוף שבוע לשתות באיזה בר.

הוא לא רגיל לחיים הרגועים האלה אבל הוא לומד להכיר אותם.

בשבוע שעבר הוא פגש את ההורים של סמנתה, הוא בא לארוחת ערב. בהתחלה ההורים שלה לא היו בעד כל זה בכלל הרי הוא גדול ממנה, הוא בן עשרים ושלוש והיא בת שבע עשרה. אבל היא הזכירה להורים שלה שבקרוב תהיה בת שמונה עשרה.

הוא הצליח להקסים אותם והם הזמינו אותו לארוחת ערב נוספת בשבוע הבא. הוא אהב את זה, להרגיש נורמאלי, הוא אהב את הרוגע שיש בחיים האלה, בלי כל האקשן, האקדחים, הבלגן והאויבים.

"איך היה היום שלך?" הוא שאל אותה ונישק לשפתיה אחרי שנכנסה הביתה.

"יום טוב." היא ענתה בחיוך.

החברות שלה גם פגשו את לוקאס ולכולן הוא היה מוכר בגלל שהן פגשו אותו בים לפני כמה חודשים. חבר של אלין, חביאר, אח של דילן, עזב. הוא נפרד מאלין ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה ומזה לוקאס הניח שהם עזבו את העיר אם לא את הארץ. אלין בכתה והייתה עצובה מזה במשך שבועות. היא עדיין עצובה ולא מוכנה לקשר אחר אבל זה יעבור...

לוקאס הקסים גם את חברות שלה.

אלה החיים שלהם, בגדול, זו השגרה החדשה שלהם. החיים והשגרה החדשים של לוקאס ואלה החיים והשגרה החדשה של סאם שהיא כל כך מרוצה מזה עכשיו. אולי כל מה שעברה לא היה לחינם כי בסוף היא זכתה באהבה, היא זכתה בלוקאס שהתגלה מיום ליום כבן אדם אכפתי, דואג, נחמד, טוב לב והרשימה יכולה עוד להמשיך.

הצלקות שעל זרועה תמיד יישארו ויזכירו לה מה שעברה.

אבל העיקר שעברה. זה נגמר. היא קיבלה את החיים שלה בחזרה ובונוס ביחד איתו.

היא ולוקאס מאושרים יחד. הם אוהבים אחד את השני.

אלה החיים שלהם, בגדול, זו השגרה החדשה שלהם...

מילות סיום-

Horror Show -Completed ✓

קודם כל, תודה רבה לכן על הכל. על האהבה שלכן לסיפור ואליי במשך כל הזמן הזה. אני יודעת שאני תמיד אומרת את זה אבל באמת זה לא מובן מאילו. אני באמת מתכוונת לזה, אתן נותנת לי את המוטיבציה להמשיך לכתוב וליצור דברים חדשים ואני באמת מודה לכן.

הסיפור נגמר והוא הסתיים בזה שסאם ולוקאס ביחד. אני בטוחה שהיו כאלה שלא ציפו לזה ואולי היו כאלה שכן. אם הסוף היה צפוי לכן וקראתן כבר סיפורים אחרים שלי סימן שאתן כבר יודעות איך הראש שלי עובד XD

אבל את האמת, הסוף שתכננתי לסיפור הזה היה שונה לגמרי ממה שכתבתי בסוף. תכננתי שהיא בכלל תבחר באדם כל הסיפור, הינה האמת בשבילכן. ככה זה היה אמור להיות ותראו מה קרה, הכל התהפך. עכשיו יש לי שאלה אליכן:

מי טיים אדם?

מי טיים דילן?

ומי טיים לוקאס?

מעניין אותי לדעת עם מי אתן חשבתן או רציתם שסמנתה תהיה.

אז זהווווו, הגענו לסוף. אם אתן מעוניינות יש לי עוד 13 סיפורים נוספים לא כולל זה. אני אתן לכן את הרשימה כאן למטה ואתן מוזמנות לקרוא מה שלא קראתן אני אשמח!

ואתן גם מוזמנות לעקוב אחריי שם המשתמש שלי הוא- another4world

תצפו לעוד בהמשך כי אני בהחלט עובדת על זה!!!

אוהבת אותכן מלא!!! תודה רבה!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

הרשימה:

1. Let Me Go [ ✓ ]

2. Lifeless [ ✓ ]

3. The Man In Black Jacket [ ✓ ]

4. Liar nerd [Book 1] [ ✓ ]

5. Different situation [Book 2] [ ✓]

6. Psychopath Kidnapper [ ✓ ]

7. Roller Coaster// H.S [ ✓ ]

8. The House // L.P [ ✓ ]

9. Haunted // L.T [ ✓ ]

10. Warning Lights // Larry [ ✓ ]

11. FEARS // [ ✓ ]

12. Crisis // ZIAM - [ ✓ ]

13. Terrified- [ Ongoing ] (עדיין עולה בו פרקים)

אוהבת אותכןןן שובבבבבבב XD♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ושתהיה לכן שבת שלוםםםםםםםםםם♥♥♥

Horror ShowWhere stories live. Discover now