18

4.7K 287 47
                                    


[ שישה ימים אחר כך, יום חמישי, שעה: 08:19 ]

היום זה יום המבחן בספרות. במשך הארבעה הימים האחרונים היא רק למדה, חרשה על החומר ועכשיו היא מוכנה למבחן. היא מקווה שהיא תצליח ותקבל ציון טוב. אף אחת מהבנות לא עזרה לה ללמוד לספרות כמו שהבטיחה אבל זה לא היה לה אכפת.

היא לא ראתה אותן כבר שבוע אבל הן דיברו הרבה בקבוצה שלהן ואתמול הן איחלו לה בהצלחה. הן בטח ישנות עכשיו וסאם בדיוק סיימה להתלבש. היא שמה את מה שהיא צריכה בתיק ואז שמה אותו על כתפה, היא לקחה כסף ואת הטלפון שלה כמובן.

אחרי שתסיים עם המבחן היא נפגשת עם אלין, הן קבעו אתמול להיפגש בקניון. שאר הבנות לא יכולות כי יש להן תוכניות בעצמן למשל מלאני הבטיחה לאימא שלה שהיא תעזור לה בחנות ולורן הולכת עם אבא שלה לעבודה גם כן. ספנסר נוסעת עם אחיה קונור אל איזה יריד נחמד, הם הציעו לה לבוא אבל סאם סירבה בגלל המבחן. לי-אן כבר שלושה ימים לא נמצאת באזור, היא הלכה לחופשה עם המשפחה שלה והיא תחזור ביום שני.

לכן נשארו רק סאם ואלין. אימא של סאם כבר חיכתה לה ברכב וצפרה כדי שתמהר, סאם צריכה להיות בבית ספר בשמונה וחצי ונשאר לה בדיוק עוד תשע דקות. היא קמה מאוחר, בשמונה, וכשהיא ראתה שהיא מאחרת היא לא בזבזה רגע וקפצה מהמיטה להתארגן.

היא לקחה איתה איזה חטיף שוקולד לדרך ורצה החוצה אל הרכב של אימא שלה, היא נכנסה ונישקה אותה בלחי כי רק עכשיו ראתה אותה ואמרה לה בוקר טוב. היא הציעה לה מהחטיף שוקולד אבל אימא שלה סירבה לה.

היא הגיעה אל הבית ספר באיחור קל של שש דקות, אימא שלה איחלה לה בהצלחה ואחרי שיצאה מהרכב היא רצה אל בית הספר, מנסה לאכול את השוקולד תוך כדי. כשנכנסה אל הבניין היא הוציאה את הפתק שאימא שלה רשמה אז וראתה לאיזה מספר כיתה ללכת.

היא רצה אל הכיתה ובדרך היא זרקה את השוקולד שנשאר. היא דפקה בדלת ומבלי לחכות לתשובה נכנסה, היא ראתה רק... בערך... עשרה ילדים ומורה, המורה שלה לספרות נמצאת שם. היא לא זיהתה את הילדים ששם, רק אחת מהן שאיתה בשכבה.

"היי, סמנתה הגעת בדיוק בזמן התכוונתי לחלק עכשיו את המבחנים." היא אמרה לה. סאם הנהנה והתיישבה במקום פנוי. "אני אסביר עוד פעם בקצרה בגלל שלא היית פה. התלמידים כאן זה תלמידי כיתה ט' עד י"א, המבחנים שונים ככה שאם תפזלי למבחן אחר זה לא יעזור לך. אני מאחלת לכולם בהצלחה המבחן יסתיים בעוד שעתיים מהרגע שאחלק אותם."

כולם הנהנו כולל סאם, היא נשמה עמוק והכינה את כלי הכתיבה שלה. היא למדה לזה והיא מוכנה למבחן. ברגע שהמורה שלה הניחה את המבחן על השולחן היא כתבה את שמה והתחילה אותו.

שעתיים אחר כך המורה התחילה לאסוף את המבחנים, היא נתנה קצת זמן למי שהיה שאלה או שתיים לפני הסוף ואז לקחה גם להם, היא איחלה לכולם יום טוב לפני שהם הלכו. סאם נשפה בהקלה. המבחן הלך לה בסדר גמור, חלק למען האמת.

Horror ShowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum