31

3.2K 266 45
                                    


הודעה חשובה לפני הפרק שכדאי לכן מאוד לקרוא-

נשאר לי פרק אחד מוכן אחרי זה. אני באמת לא יודעת מה לעשות וגם כשחוזרים ללימודים תמיד אני כותבת פחות, אני יכולה לעלות את הפרק הבא ביום שני כרגיל או לעצור את הסיפור הזה לשבוע כדי שיהיה לי פרקים מוכנים, אני אנסה לכתוב. אני מעדיפה לעצור את הסיפור הזה לשבוע ושפרק יעלה בחמישי הבא.

בכל מקרה, רק רציתי לעדכן אותכן, תיהנו מהפרק...

ובבקשה אם כבר, תגיבו יותר, פרק קודם היו איזה 40+ הצבעות וכלום תגובות, אפס.

[ אותו יום, יום שלישי, שעה: 14:38 ]

"למה שהצוות של ק' יעלה עליה? הם לא יודעים עליה." דילן אמר והסתכל על לוקאס כל כמה שניות כשהוא לא הסתכל על סאם.

"הם ניסו לחטוף אותה אז כנראה שהם כן יודעים כי לאחד מהם יש את הקעקוע על הצוואר, הוא מהצוות של ק'." לוקאס אמר. "היא לא אמרה שלשני יש קעקוע בצוואר ואני חושב שהוא אחד מהסמויים שלו, שנמצאים אצלנו."

"למה אתה חושב ככה?" אדם שאל בטון קשה. "מי זה הראשון והשני?!"

"אלה שחטפו אותה. הם היו שניים. היו כאלה שראו אותה במופע האימים זוכרים? האחרונים שעמדו קרוב ליציאה בעיקר." לוקאס הסביר. "ניסו לקחת אותה ולהשתמש בה נגדנו." הוא כיווץ את גבותיו בכעס. "אני אמרתי לכם מהתחלה להתרחק, אמרתי לכם לעזוב אותה בשקט, עכשיו סיכנתם אותה יותר."

סאם פערה את עיניה והסתכלה עליו פעורת פה ואז על השניים שמולה שנשמו עמוק עם מבט כועס על פניהם. "לעזאזל!" אדם נהם ועשה סיבוב בעוד שהוא מרים את ידו לראשו, הוא הסתכל על לוקאס. "אתה חושב שהם יודעים איפה היא גרה?"

"לא." לוקאס ענה. "אם הם היו יודעים אני לא חושב שהם היו מנסים לחטוף אותה עכשיו, שבוע אחרי שבאה למופע האימים. אני חושב שהם רצו לחטוף אותה כדי לדעת מי היא ומה היא בשבילנו."

"אז זה בטוח לה לחזור הביתה?" דילן שאל בטון דואג.

"כן." לוקאס ענה. "בנתיים." הוא מלמל.

"מה זה אומר?" סאם נלחצה ודיברה בטון גבוה. "מה הם יעשו?"

"תירגעי סמנתה." לוקאס אמר ונאנח. "הכל יהיה בסדר, אנחנו נגן עלייך אוקי? אנחנו לא ניתן שיפגעו בך ובמשפחה שלך."

"מה אם הם ינסו לחטוף אותי שוב? מה אני אעשה?" קולה רועד והיא מושכת באפה, מסתכלת על לוקאס בעיניים גדולות. היא לא רוצה להסתכל על השניים שמולה כי אז היא תראה מבטים מודאגים יותר מידי, היא יודעת שהיא משחקת בשניהם, זה לא בסדר.

לוקאס החליף מבטים עם השניים.

"אתה חייב לתת לה את השעון." היא שמעה את קולו של אדם והסתכלה עליו. הוא הסתכל עליה ואז בחזרה על לוקאס. היא עשתה את אותו הדבר וראתה שהמבט שלוקאס מהסס. "תן לה את השעון לוקאס." דילן הצטרף והסכים, קולו מאיים מעט.

"אני לא יכול." לוקאס אמר. "אני צריך אותו."

"תן לה את השעון!" השניים נהמו והבהילו אותה.

לוקאס פער את עיניו.

"מה זה השעון?" סאם שאלה בשקט.

"יש עליו לחצן חירום, ברגע שתלחצי עליו אנחנו נהיה בדרך ויהיה לנו את המיקום שלך." אדם הסביר. "עכשיו תן לה את הפאקינג שעון." מבטו רצחני. לוקאס היה בהלם מחבריו, הוא בחיים לא ראה תגובה כזאת שלהם בגלל בחורה. הוא תוהה מה לעזאזל עובר בראש שלהם עכשיו.

הוא לא יכול לתת את השעון לסאם, הוא צריך אותו כדי ליצור עוד כמה. אם תיקח אותו היא כנראה תעצור את הייצור של השאר. "אם אתן לה אותו הכל ייעצר ואתם יודעים את זה." לוקאס אמר בטון מאופק, מנסה להזכיר לחבריו.

"אנחנו יודעים." שניהם אמרו יחד.

"תן לה אותו. היא צריכה אותו." דילן דרש. היה שקט מתוח בין כולם. לוקאס הסתכל על חבריו במבט המום, סאם השפילה את מבטה מהמבוכה ואדם נעץ את מבטו בעיניו של לוקאס שלבסוף נכנע והלך להביא את השעון מחדר העבודה הגדול שלו.

הוא חזר עם שעון כסף בינוני שבהחלט כיסה את מפרק ידה, הוא סגר אותו על ידה ואז הסביר לה שהכפתור האדום הקטן הוא מה שהיא צריכה ללחוץ במצב חירום ואז הם יגיעו אליה במהירות, הוא הסביר לה שזה ישדר לטלפונים שלהם את המיקום והם יגיעו הכי מהר שיוכלו.

סאם הנהנה והסיטה את שערה אל מאחורי אוזנה. כשלוקאס סיים להסביר לה הכל הוא הסתכל על שני חבריו שנראו מרוצים. סאם הסתכלה על שניהם גם ושניהם חייכו אליה, לוקאס זקף גבה והסתכל על סאם הנבוכה. הוא עכשיו מבין שמשהו קורה כאן.

"אני אחזיר את סמנתה הביתה." לוקאס אמר.

"לא, אני אחזיר אותה." דילן ואדם מחו יחד ואז הסתכלו אחד על השני מעט בכעס.

"אני מחזיר את סמנתה הביתה, פאקינג תסתלקו מכאן." לוקאס נהם, לא היה לו עצבים וכוח לסבול את ההתנהגות המוזרה ולדעתו גם המביכה שבה הם התנהגו. שניהם פערו את עיניהם. "עופו מהבית שלי, אני לא צוחק." הכעס השתלט עליו והוא הצביע על הדלת, מגרש אותם.

אדם ודילן ידעו שכשלוקאס עצבני עדיף לא להרגיז אותו יותר. שניהם הנהנו ונשמו עמוק, שולחים מבט לסאם לפני שהם יוצאים מהבית וסוגרים את הדלת. הוא מחכה שתי דקות, נותן לעצמו להירגע ואז מסתכל על סאם.

"למה לעזאזל השניים האלה מתנהגים אלייך ככה?" לוקאס דרש לדעת בכעס.

סאם בהתה בו, לא ידעה מה לענות. מה יכלה להגיד? שהיא משחקת בהם? ששניהם רוצים אותה והיא לא יודעת במי לבחור אז היא בנתיים עם שניהם? היא שתקה ונתנה ללוקאס לשאול אותה שוב.

"למה שני הדפוקים האלה מתנהגים כאילו הם מאוהבים בך מעל הראש?" הוא הרים טיפה את קולו, לגמרי עצבני. היא המשיכה לשתוק גם כשנרתעה. "סמנתה תעני לי בבקשה." קולו מאופק.

"א-אני לא יודעת." היא גמגמה. לוקאס עזב את זה בגלל שכעס על כך שהצטרך להביא לה את השעון, עכשיו היא עצרה את כל ההכנה של השאר שהוא עובד עליהם. הוא לקח את המפתחות של הרכב שלו ואמר לה לצאת, כמה דקות אחר כך הם כבר היו בדרך, מסיע אותה הביתה.

(מטרה: 55 הצבעות)

4%Dꇊ~

Horror ShowWhere stories live. Discover now