42

3.7K 264 96
                                    


[ אותו יום, יום שני, שעה: 23:58 ]

שוכבת על הרצפה הקרה, בוכה בשקט, מתפללת לחזור הביתה. היא רוצה את ההורים שלה. היא רוצה את אימא שלה שהייתה תמיד מגוננת איתה. היא רוצה את החיים שלה בחזרה! היא רוצה את החיים שלה לפני אדם, דילן ולוקאס.

היא שוכבת בתנוחת עובר. החדר חשוך ולפי מה שהיא יודעת הסרטון שאותו צילם קונור והצוות שלו לפני יומיים אמור להגיע אליהם: אדם, לוקאס ודילן, היום. היא תוהה אם הם כבר ראו אותו, היא תוהה מה הייתה התגובה שלהם. הם יבואו לעזור לה או יניחו לה למות? האם קונור באמת יהרוג אותה? הם הוא באמת יהרוג את בת הדודה שלו?

היא עוצמת את עיניה בניסיון להירדם אבל היא לא מצליחה לישון. קונור לא בא פעם אחת מאז מה שהיה לפני יומיים והיא גם ככה לא רצתה לראות אותו. היא שונאת אותו. איך הוא יכול לעשות לה דבר כזה?

היא פוקחת את עיניה ובוהה בחשכה עד שאור זוהר מעומם מושך את תשומת ליבה ממפרק ידה. כיאלו לא הייתה חסרת כוחות היא התיישבה תוך רגע, עיניה נפערו, ליבה האיץ את פעימותיו.

השעון ! ! !

השעון. הוא על היד שלה. הוא תמיד היה שם. איך היא לא שמה לב לזה? איך היא לא שמה לב לשעון?! לדרך שלה לצאת מכאן?! היא נעמדה, כמעט נפלה ואז התייצבה. היא לא ראתה כלום. היא חיפשה את הכפתור שבשעון. הכפתור שלוקאס הסביר לה שאם תלחץ עליו הם ידעו תוך רגע את המיקום שלה.

היא מצאה, עוצמת את עיניה, המגע עם הכפתור מנחם אותה.

ואז היא לחצה.

כמה דקות קצת לפני במקום אחר, בבית של דילן שם נמצא הנשק מתחת לבית, במרתפים הם נמצאים ביחד עם עוד עשרים וששיה אנשים. לא שלושים. לא כולם קרובים לאזור שלהם. הם קיבלו מהם משימות אחרות שדורשות מהם לעשות מהאזור לכן, יש להם עשרים ושישה אנשים, לא שלושים.

אדם, לוקאס ודילן נותנים הוראות לאנשים האלה, מאמנים אותם כמה שאפשר, נותנים לכל אחד מקום להסתתר בו באזור שהם יהיו בו מחר.

"יש לנו מטרה אחת חברים והמטרה היא לקחת את השבויה ולהוריד את ק'!" אדם נהם כדי להמחיש לצוות שלהם כמה הוא רציני. כולם הנהנו. "מחר, יהיו פצועים. אני לא מבטיח לכם לחזור בריאים ושלמים ואם יש מישהו כאן שרוצה לעזוב שיעשה את זה עכשיו." דילן אמר והביט בכמה שיותר אנשים.

כולם נשארו עם הבעה אטומה על פניהם ואף אחד לא זז.

"יופי." דילן אמר. "הוא בטח יביא יותר אנשים ממה שאנחנו נהיה, יש לנו את כל הלילה וחצי יום מחר לתכנן הכל. לתכנן את התוכנית המושלמת כדי להרוס אותו ולהציל אותה. כולם מרוכזים?"

כולם הנהנו. "כן!" אמרו במקהלה.

לוקאס הסתכל על כולם מבלי לומר מילה. הוא כל הזמן בדק מה השעה. הוא היה לחוץ. הוא פחד על סמנתה. הוא מודה בפני עצמו שהוא פוחד שיקרה לה משהו. היא עברה מספיק בגלל אדם ודילן שעכשיו מתנהגים כמו צבועים ויוצאים לעזור לה. הוא כועס עליהם. הוא כועס על הכל.

Horror ShowWhere stories live. Discover now