07

5.6K 347 124
                                    

[ יום אחרי, יום שבת, שעה: 10:12 ]

כשפקחה את עיניה היא לא הבינה איפה היא נמצאת. היא לא הצליחה לזכור שום דבר. היא הרגישה ריקה משום מה. כמה שניות אחר כך זיכרונות מאתמול קפצו לראשה, היא ישבה עם איזה בחור שעבד עליה שהוא שיכור, אחר כך הגיע בחור נוסף ונואש.

היא מרגישה שהזיכרון שלה טיפה מעורפל... הוא הצביע על הקולה שלה בחיוך ממזרי והיא שתתה אותו אחר כך ונעמדה וכשנעמדה היא הרגישה מסוחררת, הבחור הזה הגיע ו... זה מכה בה. ליבה מאיץ את פעימותיו והיא מתיישבת במהירות.

פעורת עיניים, מתנשמת בחרדה היא מסתכלת סביב. אין אף אחד לידה. היא עדיין לבושה. כשהיא מסתכלת סביב החדר נראה לה מוכר... לא נכון...

היא קמה מהמיטה במהירות ורצה אל הדלת. היא מנסה לפתוח אותה ולא מצליחה. היא דופקת בחוזקה וצועקת שיפתחו לה. כמה שניות אחר כך הדלת נפתחת וחושפת את אדם, לבוש בחולצה שחורה וטרנינג נוח באותו הצבע.

היא מסתכלת עליו, מתנשמת, מבוהלת.

"למה אני פה?" היא שאלה בלחץ, היא קרובה מאוד לבכות.

הוא תופס בכתפייה וגורם לה ללכת אחורה כדי שהוא יכנס אל החדר. "אני אסביר לך אם תשבי." הוא אמר לה והצביע על המיטה. היא צייתה לו והתיישבה, הוא נעמד מולה ולכן הייתה צריכה להרים את ראשה כדי להסתכל עליו.

"בחור שם לך סם בשתייה." הוא אמר. היא הרימה את ידה מתוך אינסטינקט וכיסתה את פיה בהלם. דמעות עלו לעיניה. "לא קרה שום דבר, לא להתחיל לבכות." הוא שם לב ומיהר להגיד. היא הסתכלה עליו במבט מסכן ועיניים גדולות, מורידה את ידה.

"הבחור שלנו, זה שעלית עליו ראה את זה והתקשר אלינו כדי לשאול אם לטפל בזה או לא." הוא הסביר. "אמרנו לו שיטפל בזה וגם ככה היינו באזור אז באנו לקחת אותך משם, קצת אחרי שיצאתם מהמועדון."

ידעתי שהוא קשור אליהם! אני ידעתי! היא צעקה בראשה.

"זה למה את כאן." קולו קשה. "את רגועה עכשיו?"

היא משכה באפה והנהנה, לוקחת נשימה עמוקה מההקלה. היא השפילה את עיניה ובהתה ברגליים שלה. "תסתכלי עלי." הוא דרש והיא הרימה את ראשה שוב. "תשימי לב לכוס שלך כשאת יוצאת עם חברות שלך." הוא נשמע טיפה מעוצבן. "אף אחד לא יציל אותך פעם הבאה."

היא הנהנה.

"גם הלבוש שלך, תתלבשי כמו שצריך ולא כמו איזו אחת שמחפשת זיון." קולו קשה, המילים שהוא אומר לה קשות בשבילה. זה טיפה מעליב אותה. "אני יודע שאת לא כזאת רק מהזמן הקצר שיצא לי לבלות איתך."

היא מגחכת בראשה על המילה שבחר להשתמש: "לבלות." איזה בילוי זה, כיף חיים, ממש לונה פארק. היא הסתכלה לו בעיניים, בעיניו הכחולות-ירוקות והוא הסתכל על שלה הכחולות, לרגע הם פשוט בהו אחד בשנייה.

Horror ShowWhere stories live. Discover now