24

3.8K 283 64
                                    


[ אותו יום, יום רביעי, שעה: 20:32 ]

היא עמדה, שם, קפואה במקומה, היא רואה את האור שבה משם והיא שומעת את הקולות המריעים, את ההתלהבות שיש שם. היא מתחילה לרוץ בין העצים עם ידיה מקדימה כדי שלא תתנגש באחד מהם, היא רצה עד שהיא מגיעה אל שטח החץ הגדול, יש שם הרבה הרכבים, היא זיהתה ישר את שלושת הרכבים של אדם, דילן ולוקאס.

"שנעלה את הבוגד שלנו?!" קולו החזק של דילן נשמע. סאם פערה את עיניה ורצה לכיוון האוהל. היא לא נכנסה, היא הציצה מבחוץ, לוקאס העלה בכוח בחור שראתה פעם בקהל האנשים האלה. למה הם שמחים כל כך? למה הם מריעים? הוא היה אחד מהם.

שני עמודי ברזל גדולים היו מצידי הבמה, שניהם החזיקו ברזל ארוך לכל רוחב הבמה וגבוה מהם. היה שם כיסא וחבל תלייה כבר היה קשור על הברזל. סאם פערה את עיניה והביאה את ידיה לפיה. הם הולכים לתלות מישהו מול כל האנשים האלה?

היא מבלי אפילו לשים לב, מרוב שהייתה שקועה כל כך היא נכנסה לאוהל ועמדה בין האחרונים, היא לא נדחפה ביניהם. "כולנו מכירים אותו!" לוקאס קרא וכולם נהמו בתגובה, הם שונאים אותו? "כולנו סמכנו עליו!" הוא המשיך ואז הסתכל עליו.

"הוא בגד בכולנו והוא צריך לשלם על זה לא ככה?!" אדם צעק וכולם הריעו בהסכמה. "תעלה אותו לוקאס." דילן פקד ואז הם הריעו חזק יותר. הבחור עצם את עיניו בחוזקה, פניו היו חבולות, כנראה הם הכו אותו כי גם פניו של לוקאס היו טיפה חבולות, לא ראו ממש אבל סאם שמה לב.

לוקאס נתן לו אגרוף חזק בבטן, הבחור התקפל ואז לוקאס גרם לו לעלות בכוח על הכיסא ושם את החבל מסביב לצווארו. "מילים אחרונות?" לוקאס שאל אותו, הוא הרים את רגלו אל גב הכיסא, מחכה להפיל אותו לאחור.

אדם ודילן הסתכלו על הקהל המריע. סאם הסתכלה על הבחור, ידיה צמודות לפה שלה ודמעות זולגות מעיניה, היא בוכה והיא קפואה במקומה, היא מרגישה שהיא לא יכולה לזוז, היא לא רוצה לראות את זה אבל היא יותר מידי בהלם. זה יהיה הרצח השני שתראה והפעם היא תראה סבל בפנים של הבחור.

אדם תפס אותה במבטו ופער את עיניו.

"ביי ביי ק' -" לוקאס התכוון להגיד את שמו של הבחור ואז להפיל את הכיסא כשבדיוק אדם נהם: "חכה! חכה עצור!" כל המבטים היו עליו, סאם הרימה את עיניה והסתכלה עליו. הוא שוב הסתכל עליה ואז מהר על לוקאס. "עצור!"

"מה הבעיה אדם?" לוקאס שאל בחוסר סבלנות, בהבעת פניו של הבחור נראה שהוקל לו והוא נראה מלא תקווה, חושב שאולי יורדיו אותו ולא יעשו לו את זה. דילן כיווץ את גבותיו, אדם תפס את דילן מאחר והיה הכי קרוב אליו ולחש באוזנו שיסתכל לכיוון כניסת האוהל. דילן הרים את עיניו ואז פער אותן כשראה את סאם.

הקהל היה שקט. דמעות עדיין זלגו ללא שליטה מעיניה של סאם והיא הרגישה עדיין שהיא קפואה במקומה בלי יכולת לזוז. שני הבחורים התקדמו ללוקאס ולחשו באוזנו שסאם נמצאת כאן, לוקאס הרים את עיניו וחיפש אותה, כשמצא גל של זעם חלף על פניו ואז הוא הסתכל על שני חבריו.

Horror ShowWhere stories live. Discover now